Ampere RTX
یحیی رحیمی

برگزاری مراسم جدید Nvidia در یازده شهریور؛ معرفی RTX 3080 در راه است

یحیی رحیمی 22 مرداد 1399 بدون دیدگاه
259 بازدید

Nvidia امروز خبر از برگزاری مراسم آنلاین جدیدی با تمرکز روی محصولات GeForce داده است. قرار است این استریم زنده روز اول سپتامبر برابر با یازده شهریور پخش شود و مدیرعامل کمپانی به نام جنسن هوانگ مجری گری آن را برعهده داشته باشد. این برنامه در مورد پیشرفت های کمپانی در زمینه گیمینگ و صنعت گرافیک خواهد بود و احتمالا تمرکز اصلی روی معرفی نسل جدید کارت گرافیک ها به نام Ampere و مدل های RTX 3000 خواهد بود.

انویدیا از چند وقت پیش تا به حال یک شمارش معکوس را داخل وب سایت خود قرار داده بود که پس از 21 روز بالاخره به پایان می رسد. پایان شمارش معکوس، روز 31 اوت را نشان می دهد و بسیاری باور داشتند که این روز معرفی کارت گرافیک RTX 3080 خواهد بود. این روز دقیقا 21 سال از عرضه اولین کارت گرافیک کمپانی انویدیا به نام GeForce 256 فاصله دارد.

با معرفی خبر جدید، سر و کله وب سایت تازه ای پیدا شد که شمارش معکوس آن دقیقا روز اول سپتامبر برابر با 11 شهریور شمسی پایان می یابد. در کنار شمارش معکوس، قابلیت اضافه کردن رویداد به تقویم دیجیتالی هم قرار داده شده است و به این شکل، هنگام شروع مراسم با خبر خواهید شد. ابزار دیگری در نظر گرفته شده است که دور تصویر پروفایل شما در شبکه های اجتماعی می نشیند. همه این کارها نوید از معرفی محصول جدیدی می دهند که قرار است توجهات زیادی را به خود جلب کند.

تا به حال اطلاعات زیادی از کارت گرافیک های سری RTX 3000 منتشر نشده است. چند عکس از RTX 3080 لو رفته بود که آن‌ها هم اطلاعات زیادی در اختیار ما قرار نمی دهند. بر اساس شایعات منتشر شده، این قطعات اولین کارت گرافیک های ساخته شده با معماری 7 نانومتری انویدیا خواهند بود و 8192 هسته پردازشی در آن‌ها به کار رفته است که قدرت چند برابر نسبت به معماری Turing ارایه می دهد.

منبع: TomsHardware

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.