Project-Scarlett
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر وجود درایو نوری در Xbox Scarlett را تایید کرد

یحیی رحیمی 21 خرداد 1398 بدون دیدگاه
515 بازدید

مایکروسافت به صورت رسمی در کنفرانس خبری E3 2019 خودشان از پروژه Xbox Scarlett خبر دادند. این پروژه اسم خط تولید Xbox بعدی است و هنوز چیز خاصی از این کنسول ندیده ایم. تنها می دانیم که این سخت افزار از رزولوشن 8K به همراه 120 فریم بر ثانیه و البته حافظه های SSD استفاده می کند. از سوی دیگر پردازنده ADM Navi در این کنسول به کار رفته است و غیر از آن چیز دیگری دستمان نیست.

فیل اسپنسر در مراسم پریشب Xbox بسیار با اعتماد به نفس صحبت می کرد و اخیرا نیز مصاحبه ای با وب سایت Gameindustry داشته است. او گفته است که Xbox Scarlett که قرار است سال بعدی میلادی عرضه شود، دارای درایو نوری خواهد بود. این در حالی است که خرید بازی به صورت دیجیتال بسیار مد شده است و همه این روند را در پیش گرفته اند. این در حالی است که خود مایکروسافت نیز یک نسخه بدون درایو نوری از Xbox One S رونمایی کرده است اما به هرحال فعلا شاهد حذف کامل این درایوها نخواهیم بود. اسپنسر در این مورد گفت:

Phil Spencerبله دیسک های فیزیکی بخشی از آینده ماست. ما می دانیم که بیشتر بازیکنان به صورت دیجیتالی خرید می کنند. می دانیم که خیلی آسان است که بازی را روی هارد خود داشته باشید و وقتی که از کنسول دور باشید نیز همه چیز به همراه بسته های الحاقی شان داخل آنجا باشند و خب دیگر نگران گم کردن نیستید. سناریوهای آسانی در این مورد وجود دارد اما می دانیم که مردم هنوز دیسک های بازی دارند.
من می خواهم به بازیکنان فرصت انتخاب بدهم و در حال حاضر استفاده از دیسک های فیزیکی نیز انتخاب میلیون ها نفر است.

اگر هنوز مایل به خرید نسخه های فیزیکی از بازی های محبوب خود هستید، نگران نباشید که نسل بعدی Xbox نیز درایوی برای خواندن آن‌ها خواهد داشت. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.