Bethesda
یحیی رحیمی

نظر مؤسس شرکت بتسدا در مورد خرید این کمپانی توسط مایکروسافت

یحیی رحیمی 2 مهر 1399 بدون دیدگاه
375 بازدید

Christopher Weaver، مؤسس شرکت بتسدا به‌تازگی گفتگویی با وب‌سایت Inverse در مورد خرید این شرکت توسط مایکروسافت داشته و نظر خود را در مورد کنسول‌های نسل آینده منتشر کرده است. او باور دارد که انتقال انجام‌شده کاملاً به نفع بتسدا است و می‌تواند این شرکت را ازلحاظ فنی غنی و پیشرفته‌تر کند.

من فکر می‌کنم که این انتقال برای هر دو این شرکت‌ها فوق‌العاده جالب باشد. مایکروسافت توانسته استودیوهای خود را با خرید یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌های تولید بازی و محصولات سرگرمی تقویت کند و بتسدا هم توانایی استفاده از زیرساخت‌های مایکروسافت را به‌منظور خلق نرم‌افزار جدید خواهند داشت. این‌یک ازدواج آینده‌نگرانه با یک شریک محبوب و قدرتمند است.

در ادامه از تغییراتی که در راه بازی‌هایی مانند Starfield و Elder Scrolls Vi است پرسیده شده و Weaver باور دارد که مایکروسافت تجربه مناسب برای تولید بازی‌های باکیفیت بالا را دارد و تنها راه ایجاد بازی‌های فوق‌العاده آن است که تا آخرین مرحله و زمان انتشار، دخالت مدیران ارشد را از بازی حذف کرد زیرا که این افراد تنها به فکر فروش هستند و می‌توانند به تجربه اصلی بازی ضرر برسانند:

فکر نمی‌کنم که حذف درایو نوری و دیسک‌های بازی چندان تأثیری روی محتوای بازی داشته باشد. هر دو کنسول‌های نسل نهم، ظرفیت پردازشی را افزایش داده و از حافظه SSD استفاده کرده‌اند. وقتی‌که عموم از چنین درک پایین و کوتاه‌مدت خارج شدند، آنگاه می‌بینند که چه تغییر بزرگی در زمینه پاسخ‌گویی و ثبات بازی‌ها ایجادشده است. من فکر می‌کنم که اینترنت با سرعت‌بالا می‌تواند پل اتصال این نسل باشد.

خرید شرکت زنی ماکس از سوی مایکروسافت، شک بزرگی میان خریداران مردد کنسول‌های نسل آینده ایجاد کرد. ازآنجایی‌که استودیوهای بسیار بزرگ و باتجربه‌ای مانند Arkane و id Software حالا زیر نظر ایکس باکس به ساخت بازی می‌پردازند، خرید کنسول Xbox Series X باوجود سرویس Xbox Game Pass می‌تواند کاملاً به نفع بازی باز باشد. نظر شما در مورد انتقال انجام‌شده چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.