Darksiders Genesis
یحیی رحیمی

بازی های جدید Xbox Game Pass: با Final Fantasy 7 و Darksiders همراه شوید

یحیی رحیمی 16 مرداد 1399 بدون دیدگاه
617 بازدید

مایکروسافت در توییت تازه ای از بازی های جدید سرویس Xbox Game Pass خبر داده است. این سرویس در طول هفته گذشته شاهد تغییرات مختلفی بوده است و برند آن هم نو شده است. باین ماه می توانید بازی هایی چون Final Fantasy 7 و Darksiders Genesis را به صورت مجانی دریافت کنید و از ساعت ها سرگرمی لذت ببرید.

Final Fantasy 7 اولین بازی جدید Xbox Game Pass است. این بازی نسخه Remake نیست و این نسخه تا سال 2021 در انحصار کنسول PS4 قرار دارد. می توانید از هفته آینده نسخه HD این بازی نقش آفرینی و بسیار پرطرفدار را روی کنسول اکس باکس و ویندوز 10 دریافت کنید.

یکی بازی های بزرگ ماه، Darksiders Genesis است. در این بازی، دنیا تماماً به فلاکت کشیده شده است و این تنها چند سوار آخرالزمان هستند که با تکیه‌بر قدرت در حال جولان در دنیا هستند. جنگ سختی میان عدن و سواران آخرالزمان شکل‌گرفته است و همه این‌ها تنها برای تثبیت قدرت است.نبرد سختی درگرفته است. شیطان رهبری گروه هیولاها را به دست گرفته است و می‌خواهد تعادل قوا را به هم بریزد. این وظیفه شماست که بتوانید با به دست آوردن اطلاعات لازم و جمع‌آوری نیروهای کافی، نبرد نهایی را به نفع خود ببرید.

Xbox-Game-Pass_August-2020

Man of Medan از بازی های دیگر است که سال گذشته منتشر شد و توانست افراد زیادی را با تجربه ترسناک سرگرم کند. بازی های کمتر شناخته شده ای چون It Lurks Below، UnderMine، Xeno Crisis و Trailmakers هم از امروز در اختیار کنسول اکس باکس وان و کاربران PC خواهد بود. تنها با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه، تمامی بازی های گفته شده به اضافه صدها عنوان دیگر در اختیار شما قرار می گیرد.

اضافه شدن بازی های جدید به منظور کنار رفتن یک سری بازی دیگر است. بازی های Devil May Cry 5 و Space Hulk: Tactics و Kingdom Come: Deliverance از اکس باکس گیم پس حذف خواهند شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.