دانلود بازی Trailmakers Airborne برای PC
دانلود بازی Trailmakers Airborne برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Trailmakers Airborne برای PC

پارسی گیم 16 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
3,529 بازدید

دانلود بازی Trailmakers Airborne برای کامپیوتر

عنوان Trailmakers یکی از خلاقانه‌ترین و ایده‌پردازترین بازی‌هایی است که در طی چند سال اخیر منتشر شده است. این بازی یک شبیه ساز ساخت وسیله نقلیه مبتنی بر فیزیک سه بعدی با عناصر اکتشافی و جهان باز است. Trailmakers را می‌توان در حالت‌های مختلف از جمله ماجراجویی، سندباکس و مسابقه‌ای بازی کرد. همه حالت‌های بازی را می‌توان به صورت تک نفره یا چند نفره اجرا کرد و بازی از ماد سازی بر روی رایانه شخصی پشتیبانی می‌کند. این موضوع باعث شده تا بازیکنان زیادی در سراسر دنیا به طراحی حالت‌ها و ویژگی‌های خاص خود درون بازی بپردازند. دوربین بازی معمولاً سوم شخص است، اما توسط بازیکن می‌تواند به اول شخص تغییر کند. هدف اصلی سازندگان این بازی، ایجاد خلاقیت در میان گیمرها بوده که بسیار قابل تقدیر است.

به واسطه موفقیت‌هایی که بازی Trailmakers در زمان عرضه کسب کرد، شاهد این بودیم که استودیوی سازنده دست به انتشار چندین بسته الحاقی جذاب برای آن زد. تازه‌ترین ورودی به دنیای بازی، Trailmakers Airborne نام دارد. این بسته ماجراجویی‌های هوایی را به وسیله وسایل نقلیه پرنده برای بازیکنان محیا کرده است. در این کمپین مبتنی بر مأموریت، شما در دنیای Trailmakers روی بیابان‌ها، کوه‌ها و جزایر زیبای شناور حرکت خواهید کرد. شما به‌مرورزمان قطعات مختلفی برای طراحی هواپیمای رؤیایی خود دریافت می‌کنید که می‌توانید آن را به شکل دلخواه شخصی سازی کنید. اگر پدیده ساختن وسایل نقلیه و سوار شدن بر رویشان برایتان جذاب است، به شدت توصیه می‌کنیم تا Trailmakers Airborne را دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

بازی Trailmakers Airborne عنوانی در سبک شبیه ساز ساخت وسایل نقلیه است. این بازی یک بسته الحاقی جدید برای عنوان معروف Trailmakers محسوب می‌شود که ساخت و ساز هواپیماهای مختلف را به گیم پلی بازی اضافه کرده است. همچنین شاهد مأموریت‌های داستانی جذابی هم هستیم که بدون شک می‌تواند گیمرها را برای ساعت‌ها درگیر خود نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Trailmakers The Mod Makers و Abriss را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Trailmakers Airborne برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 Bit
Processor: i5-4440 (3.1 GHz quad-core)
Memory: 8 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64 Bit
Processor: i7-7700K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 1080
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In the Trailmakers: Airborne Expansion you will take to the skies in an epic campaign to save the peaceful Chirpos from the pesky Robot Pirate invasion. In this mission-based campaign you will navigate a brand new Trailmakers-world with deserts, mountains, and beautiful floating islands. The local Chirpo population will grant you increasingly challenging quests as you progress deeper into the dangerous Robot Pirate territory. As you complete their quests you will receive blocks, parts, engines, wings, thrusters and so much more — giving you all the tools you need to soar the skies majestically like an eagle.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.