FIFA 20
نوید قادری

اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک در رشته FIFA 20 برگزار می‌شود

نوید قادری 15 مرداد 1399 بدون دیدگاه
2,520 بازدید

بی‌شک FIFA یکی از پرطرفدار ترین بازی های ورزشی میان طرفداران دو آتشه و پرو پاقرص فوتبال در دنیا و ایران است. براساس آمار و ارقام پیمایش ملی مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) که در سال 1396 انجام شده از مجموع 28 میلیون نفر گیمر ایرانی 25 درصدشان طرفدار بازی فیفا بودند و این بازی را روی پلتفرم کنسول یا رایانه تجربه کرده‌اند.

گیمرهایی کاملا نوجوان با میانگین سنی 17 سال و 8 ماه که موقع بازی فیفا چنان غرق این دنیای شبیه سازی شده از فوتبال واقعی می‌شوند که متعصبانه برای هم کری می‌خوانند و از تیم‌ها و بازیکنان محبوب‌شان طرفداری می‌کنند.

این مقدمه را گفتیم برای رسیدن به اصل خبری که قطعا برای فیفا بازها جذاب و مورد توجه خواهد بود. خبر برگزاری اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیک آپارات گیم در رشته FIFA 20 که با همکاری مشترک آپارت گیم و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، دور مقدماتی‌اش از هفته پایانی مرداد ماه شروع می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این رویداد جذاب برای فیفا بازها با هدف نزدیک‌تر کردن گیمرها به یکدیگر و فراگیری مسابقات ورزش‌های الکترونیک، برگزار می‌شود.

  1. مسابقه در دور مقدماتی با توجه به شرایط کرونایی کشور به صورت آنلاین و روی پلتفرم PS4 انجام می‌شود. اما مرحله یک چهارم نهایی به بعد آن به صورت حضوری و در شهر تهران برگزار خواهد شد.
  2. دور مقدماتی مسابقات از 22 تا 29 مرداد برگزار و دور نهایی روز 28 شهریور با حضور 16 بازیکن برتر (2 بازیکن برتر هر گروه) به صورت حضوری در تهران انجام می‌شود تا تکلیف نفرات برگزیده مشخص شود.
  3. بازی‌ها در قالب 8 گروه  128 نفری انجام می‌شود و در مجموع 1024 نفر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. خوب است که بدانید برای ثبت نام در این مسابقه هم تا 20 مرداد فرصت دارید.

از جوایز نقدی تا اشتراک فیلیمو

اما بخش جذاب‌تر برگزاری این مسابقه جوایزی است که برای شرکت کنندگان در مسابقه و نفرات برگزیده در نظر گرفته شده است. در مجموع 50 میلیون تومان جایزه نقدی برای 8 نفر برتر این مسابقه در نظر گرفته شده است. جوایز  نفرات برگزیده به ترتیب شامل 20 میلیون تومان برای نفر اول، 12 میلیون تومان برای نفر دوم ، 8 میلیون تومان برای نفر سوم،6 میلیون تومان برای نفر چهارم و 1 میلیون تومان برای نفرات پنجم تا هشتم دور نهایی است. اشتراک 3 ماهه فیلیمو برای 8 نفر برتر هر گروه نیز اختصاص یافته است. ضمن اینکه به تمام شرکت‌کنندگان کد تخفیف 50 درصدی فیلیمو اهداء می‌شود.

دوستان‌تان را دعوت کنید

به هرکسی هم که از طریق لینک دعوت مخصوص به خود، بیشترین شرکت‌کننده را به مسابقه دعوت کند و او هم برای شرکت در مسابقه ثبت نام کند، 2 میلیون تومان جایزه تعلق می‌گیرد. پس حواس‌تان باشد که دوستان تان را نیز به این مسابقه‌ بزرگ دعوت کنید.
و بالاخره اینکه فیفا بازهای حرفه‌ای و آماتور برای ثبت نام باید به  aparat.com/esport مراجعه کنید.

منبع: روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.