rainbow six siege
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت یادآوری کرد: میزان کیل بالا ارتباطی به مچ میکینگ Rainbow Six Siege ندارد

یحیی رحیمی 15 مرداد 1399 بدون دیدگاه
1,259 بازدید

تا به حال بوده یک مسابقه را در Rainbow Six Siege ببازید و با خود فکر کنید چرا میزان امتیاز MMR یا مچ میکینگ بیشتری نسبت به بازی پیشین از دست داده اید؟ تا به حال دلیل واضحی در اختیار طرفداران نبود اما پست تازه یوبی‌سافت، نحوه امتیازبندی و مچ میکنیگ را برای ما روشن می کند.

مطلب تازه منتشر یافته، مشابه آن چیزی است که در سال 2016 هم منتشر شد و پست جدید یک یادآوری برای بازیکنان حساب می شود. اگر به دنبال فهمیدن فاکتورهایی هستید که روی MMR تاثیر می گذارند، جای درستی آماده اید. برای شروع باید گفت که کار فردی هیچ تاثیری روی مچ میکینگ و MMR ندارد. اگر 18 کیل را هم در دست گذشته ثبت کرده باشید، الگوریتم های بازی Rainbow Six Siege اهمیتی به آن نخواهند داد.

یوبی‌سافت فاکتورهای تیمی را به منظور افزایش MMR در نظر خواهد گرفت. برای نمونه اگر بازیکنی کمترین میزان کیل را داشته باشد اما توانسته کمک زیادی به تیم خود کند و مکان حریف را لو دهد، امتیاز خوبی دریافت خواهد کرد. یوبی‌سافت به نکات مهمی چون، برنامه ریزی، ارتباط تیمی، پیدا کردن حریف و توانایی تیراندازی بالاتر امتیاز های خوبی خواهد داد.

همه می دانیم که باختن بازی، باعث کاهش MMR خواهد شد اما الگوریتم، به رنک بازیکنان دو تیم هم توجه خواهد کرد. در صورتی که دو تیم در مقابل هم قرار گیرند که یکی از آن‌ها رنک بالاتری نسبت به دیگری داشته باشد؛ باخت برای آن تیم قدرتمند، جریمه سنگین تری خواهد داشت و برنده شدن چندان امتیازی به آن تیم قوی اضافه نمی کند. سیستم بازی، میزان توانایی شما را هم در طول مسابقات اندازه می گیرد و مسابقه بعدی با حضور بازیکنانی در سطح شما برگزار خواهد شد.

Rainbow Six Siege Rank

الگوریتم های بازی Rainbow Six Siege نسبت به بقیه بازی ها پیشرفته تر است و هر دست با حریفانی مشابه خود بازی خواهید کرد. کارهای فردی روی رنک شما تاثیر زیادی نخواهد داشت و برای افزایش میزان MMR و قرار گرفتن در مقابل حریفان بهتر، لازم است به کار تیمی و کمک به هم تیمی ها استفاده کنید.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.