بازی Watch Dogs Legion
مهدی ملکی

عرضه بخش چندنفره Watch Dogs Legion تا سال 2021 به تعویق افتاد

مهدی ملکی 7 آذر 1399 بدون دیدگاه
568 بازدید

اولین نسخه مجموعه بازی Watch Dogs با یک پیش زمینه داستانی متفاوت و انقلابی معرفی شد؛ با آن که هیچ‌کدام از آن وعده‌ها عملی نشد اما اکنون نزدیک به 8 سال بعد، این مجموعه به سمتی نمی‌رود که نسخه اول نشانمان داد. خوب یا بد، بازی Watch Dogs Legion در فازی دیگر به سر می‌برد و به نظر می‌رسد که بخش چندنفره آن بسیار برای یوبی‌سافت مهم باشد.

در واقع این بخش قرار بود که در تاریخ 3 دسامبر یا به عبارتی 13 آذر منتشر شود و فعالیت‌های آنلاین را در اختیار بازیکنان قرار دهد؛ این مراحل جانبی به بازیکنان اجازه می‌دادند که به صورت تیم‌های چهار نفره ماموریت‌ها را به اتمام برسانند. همچنین مراحل جدید داستانی و بخش PvP در حالت Robot Wars هم برای بخش آنلاین این بازی در نظر گرفته شده بود. اکنون شرکت یوبی‌سافت تایید کرده است که این بخش با تاخیر و در اوایل سال 2021 عرضه خواهد شد.

با وجود اینکه کاربران باید مدتی بیشتر انتظار بخش آنلاین را بکشند اما آخرین آپدیت بازی Watch Dogs Legion همین حالا هم منتشر شده و به افزایش پایداری بازی کمک می‌کند. آپدیت 2.20 با تمرکز روی پایداری و بهینه‌سازی منتشر شده است و به بازیکنان پلتفرم PC این امکان را می‌دهد که علاوه بر سیو‌ خودکار، سیو‌های خود را به صورت دستی هم انجام دهند.

البته این آپدیت تنها شروع کار یوبی‌سافت جهت افزایش کیفیت بازی است؛ آپدیتی که در ماه دسامبر منتشر خواهد شد، نسخه PC را از این هم بهینه‌تر می‌کند و به دارندگان کارت‌های گرافیک رده بالا اجازه می‌دهد تا از فریم‌ریت بیشتری بهره ببرند. علاوه بر این مسئله، باگ مربوط به مرگ ناگهانی بازیکنان هم رفع خواهد شد.

بازی Watch Dogs Legion به دلیل باگ‌ها و عدم بهینه‌سازی که مهم‌ترین آن‌ها پاک شدن فایل‌های سیو بود، عرضه دشواری را پشت سر گذاشت اما طبق عادت شرکت یوبی‌سافت، این مشکلات باید در نسخه زمان انتشار وجود داشته باشند و سپس از بین بروند!

بازی مذکور مدتی پیش برای پلی‌استیشن 4، Xbox One و PC عرضه شد و به نظر می‌رسد که تا زمان فرار رسیدن اولین ماه‌های سال 2021، تمام این ایراد‌ها رفع شده باشند.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.