بازی Watch Dogs Legion
علی رحمانیان

تاریخ انتشار بخش آنلاین بازی Watch Dogs Legion مشخص شد

علی رحمانیان 5 اسفند 1399 بدون دیدگاه
569 بازدید

شرکت یوبی‌سافت به‌تازگی اعلام کرده است که حالت آنلاین بازی Watch Dogs Legion که قبلاً یک بار تأخیر خورده بود؛ بالاخره در تاریخ 19 اسفند‌ماه 1399 (9 مارس 2021) در قالب یک به‌روز‌رسانی به بازی افزوده خواهد شد و دارندگان این بازی بر روی همه‌ی پلتفرم می‌توانند به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند. همچنین چهار حالت جدید هم در این آپدیت به Watch Dogs Legion اضافه خواهند شد که با آن‌ها می‌توانید به چند طریق مختلف در شهر بزرگ لندن ایجاد آشوب کنید و مهارت‌های خود را به چالش بکشید.

بازی Watch Dogs Legion

یوبی‌سافت ابتدا قرار بود بخش آنلاین Watch Dogs Legion را در ماه دی عرضه کند ولی به دلیل وجود مشکلاتی مثل ذخیره نشدن پیشرفت برخی از بازیکنان، این شرکت تصمیم گرفت که تاریخ انتشار این آپدیت را به سال 2021 منتقل کند. آپدیت پیش رو موارد زیر را شامل خواهد شد:

  1. اضافه شدن بخش Co-Op که بازیکنان با تیم‌های حداکثر چهارنفره می‌توانند به گشت‌وگذار آزادانه در شهر لندن بپردازند، رویدادهای مختلف شهر را تجربه کنند و در چالش‌ها و فعالیت‌های جانبی شرکت داشته باشند.
  2. وجود مراحل Co-Op جدید که به بازیکنان اجازه می‌دهند در قالب تیم‌های دو تا چهارنفره و در خاص‌ترین مکان‌های شهر لندن به مبارزه با تهدید‌های متنوع بپردازند.
  3. حالت “Leader of the Pack” که اولین حالت بازی چهارنفره در بخش Tactical Op است و به‌شدت نیازمند کار تیمی و هماهنگی بین اعضا خواهد بود. این حالت بازی از پنج مرحله‌ی مرتبط به هم ساخته‌شده و مخصوص کسانی است که می‌خواهند مهارت‌هایشان را به‌ چالش بکشند.
  4. اولین حالت PvP با‌ عنوان Spiderbot Arena به بازی اضافه ‌می‌شود و بازیکنان را در حالت Free-For-All و Deathmatch در مقابل هم قرار می‌دهد.

به‌ گفته‌ی سازندگان، بازیکنان در این حالت Co-op نیازمند استراتژی قوی و ارتباط مؤثر بین هم‌تیمی‌های خود هستند و همیشه باید از آپگرید بودن شخصیت‌ها و گجت‌هایشان مطمئن باشند. بازی Watch Dogs Legion هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One، Xbox Series X/S، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، Google Stadia و رایانه‌های شخصی منتشر‌شده است.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.