دانلود بازی Far Cry 6 برای PS5
دانلود بازی Far Cry 6 برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Far Cry 6 برای PS5

پارسی گیم 30 شهریور 1400 6 دیدگاه
6,726 بازدید

دانلود بازی Far Cry 6 برای پلی استیشن 5

سری بازی‌های Far Cry یکی از محبوب‌ترین عناوین در سبک شوتر اول‌شخص بوده که علاوه بر گیم پلی جذاب و اکشن، آزادی عمل بالا و دنیاهای گسترده‌ای را برای گشت‌وگذار در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. شما در این بازی‌ها وارد نقشه‌ای وسیع شده که آزاد هستید در آن به اکتشاف پرداخته، مأموریت فرعی انجام دهید، پرواز کنید و به شکار بروید. در کنار این موارد همواره باید با یک دیکتاتور محلی که کنترل آن سرزمین را در دست داشته وارد جنگ شده و مردم را از ظلم و ستم او نجات دهید. جدیدترین شماره این سری محبوب با نام Far Cry 6 توسط Ubisoft منتشر شده و این بار باید وارد جزیره‌ای استوایی شده و با دیکتاتوری به اسم Anton Castillo مقابله کنید.

بازی در جزیره‌ای استوایی به اسم Yara جریان داشته که ارتباطش با دنیا تقریباً قطع بوده و به‌صورت خودمختار و مستقل اداره می‌شود. دیکتاتوری در این سرزمین بیداد کرده و بسیاری از مردم آن درگیر فقر هستند. رهبر این سرزمین که Anton Castillo نام داشته، تلاش دارد تا بار دیگر این کشور را به شکوه سابقش برگرداند و حاضر است برای رسیدن به این هدف، از هر روش ظالمانه‌ای استفاده کند. پسرش Diego نیز در این مسیر همراهش شده اما حکومت مستبدانه آن‌ها، شعله‌های یک انقلاب را روشن کرده و شما نیز در همین برهه از زمان وارد جزیره می‌شوید.

راهنمای قدم به قدم بازی Far Cry 6

راهنمای قدم به قدم بازی Far Cry 6

بازی Far Cry 6 توسط استودیو Ubisoft ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Far Cry 6 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Far Cry 6

کاراکتر شما یکی از افراد محلی جزیره با نام Dani Rojas است که جنسیتش را خودتان می‌توانید تعیین کنید. در این ماجرا، با افراد مختلفی در جای‌جای این سرزمین ملاقات کرده و به موفقیت این انقلاب نوظهور کمک خواهید کرد. ازلحاظ گیم پلی، با عناصر کلاسیک و اصیل سری Far Cry روبه‌رو هستید. علاوه بر تیراندازی‌های جذاب و اکشن، محیطی وسیع و گسترده برای گشت‌وگذار در اختیار شما است که در آن می‌توانید آزادانه بچرخید و کارهای مختلفی انجام دهید. سبک و سیاق استوایی این بازی، طعمی نوستالژیک از شماره سوم را بار دیگر به خوردتان می‌دهد.

از طرفی نیروهای رژیم دائم در حال گشت‌وگذار در منطقه هستند و اگر خطایی از شما سر بزند، مانند سیستمی که در سری Just Cause طراحی شده بود، به سراغتان خواهند آمد. نکته جالب این است که چون خودتان یکی از محلی‌های جزیره هستید، اگر سلاحتان را غلاف کنید کسی برایتان مزاحمت ایجاد نمی‌کند و می‌تواند بدون مشکل در همه‌جا گشت‌وگذار کنید. این بازی سیستم ساخت‌وساز متنوع و عمیقی دارد که توسط آن می‌توانید ابزارها و سلاح‌های دست‌ساز مخرب و خطرناکی بسازید. این سیستم مدیون بازی Far Cry New Dawn بوده و اینجا با بهینه‌سازی بهتری حضور پیدا کرده است.

همچنین حیوانات جذابی را می‌توانید به‌عنوان همراه در کنار خود داشته باشید که ازجمله آن‌ها می‌توان به یک تمساح اهلی اما خطرناک، یک خروس‌جنگی بامزه و همچنین سگی کوچک اشاره کرد. ازلحاظ گرافیکی هم بهترین جلوه‌ها را شاهد هستید تا ورود این سری به نسل جدید بازی‌های ویدیویی شکوهمند باشد. پس خودتان را برای ماجراجویی‌های جذاب و مهیج در این جزیره زیبا آماده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Just Cause 4 و Far Cry 5 را نیز بررسی کنید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to Yara, a tropical paradise frozen in time. As the dictator of Yara, Anton Castillo is intent on restoring his nation back to its former glory by any means, with his son, Diego, following in his bloody footsteps. Their oppressive rule has ignited a revolution.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 117.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    امیررضا

    مهمان

    سلام لطفا آپدیت بازی و برای ps5 قرار بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    وفا

    مهمان

    من دانلود کردم همه پک ها سالم بود از سایت خوبتون مچکرم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کک

    مهمان

    اینو انلاین هم میشه بازی گرد ؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    AMIRREZA2022

    مهمان

    من فارکرای5 دارم اگه 6 برای پیسی بیاد دانلود میکنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    alrpooya89

    مهمان

    دیتاps4قرار بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهدی از مشهد

    مهمان

    سلام خسته نباشید پس pc چی

    پاسخ دهید