دانلود بازی Relicta برای PC
دانلود بازی Relicta برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Relicta Aegir Gig And Ice Queen برای PC

پارسی گیم 15 مرداد 1399 6 دیدگاه
6,907 بازدید

دانلود بازی Relicta Aegir Gig And Ice Queen برای کامپیوتر

همه ما انسان‌ها از معما خوشمان می‌آید و آن را خوراک مغز می‌دانیم. بازی‌های معمایی زیادی در بازار بازی‌های ویدیویی پیدا می‌شوند که هرکدام مزیت‌ها و معایب خودشان رادارند. استودیو Mighty Polygon با الهام از دیگر استودیوها و کمک شرکت Ravenscourt دست به انتشار بازی معمایی جدید به نام Relicta زده است. این بازی یک عنوان اول‌شخص فیزیک محور است که باید با ترکیب نیروی‌های مغناطیسی و گرانش، رازهای منطقه را فاش کرد. بازی با دیدگاه آینده‌نگرانه و استفاده از سلاح‌ها و ابزارهای پیشرفته پا به میدان مسابقه گذاشته است و نوید ساعت‌ها سرگرمی هیجان‌انگیز را می‌دهد.

Relicta Aegir Gigدر Aegir Gig شما در نقش مهندسی به نام Nic بازی می‌کنید که باید ابزارهای مغناطیسی و مربوط به نیروی جاذبه که برای آزمایشگاه Aegir طراحی کرده بود را بررسی کند. این ماجراجویی‌ها قبل از داستان بازی اصلی جریان دارند و 12 معمای جدید را طی مراحل مختلف در کنار داستانی جدید، پیش روی شما قرار خواهد داد.

بازی Relicta شمارا با زندگی آنجلیکا پاتل آشنا می‌کند. او یک فیزیک‌دان خبره است که حالا کفش‌ها و دست‌کش‌های مخصوصی به تن کرده است تا با بحران مهمی مبارزه کند. نژاد تازه‌ای آدم فضایی‌ها باعث ایجاد مشکلات زیادی برای او و تیم تحقیقاتی روی قمر سیاره‌ای دوردست شده‌اند. این فیزیک‌دان به‌منظور نابودی دشمنان وارد مقر آن‌ها می‌شود اما برنامه‌ریزی‌های او با مشکل برمی‌خورند و همه‌چیز از هم می‌پاشد. برای زنده ماندن باید تا جان داشت مبارزه کرد. پس از تجربه چند دقیقه از بازی، به نقطه می‌رسید که کسی جز شما توانایی نجات بشر را ندارد. آن موقع است که می‌فهمید، دختر شما به گروگان گرفته‌شده است و تنها راه نجات او، ذهن تیز و خلاقتان است که قادر به حل معماهای فیزیکی است. حل معما تنها راه پیشروی در داستان و هدف اصلی است.

Relicta Ice Queenدر این به‌روزرسانی که وقایع آن بعد از داستان بازی اصلی جریان دارد شما به‌عنوان یکی از بازماندگان مرکز Chandra Base بازی می‌کنید. در کنار داستانی جدید که در اعماق ماه تجربه خواهید کرد، 12 معمای جدید که برای حل آن‌ها به مکانیک‌های جدیدی لازم دارید به بازی افزوده‌شده و همچنین رازهای بیشتری از داستان اصلی بازی برملا خواهد شد تا درک بیشتری از دنیای بازی و اتفاقاتی که در آن رخ‌داده است پیدا کنید.

تمامی معماهای موجود در بازی Relicta توسط تغییر گرانش و میدان مغناطیسی حل خواهند شد. هر معما در زمان خاصی حل خواهد شد و دروازه جدیدی روی شما بازخواهد کرد. این پازل‌ها زمان بیشتری برای زنده ماندن خواهند خرید و در این میان باید راز ماجرا و دشمن را کشف کند. محیطی که داخل آن گیر افتاده‌اید توسط نیروهای فرازمینی کنترل می‌شود اما ماهیت اصلی آن‌ها مشخص نیست و بدتر از همه، دخترتان در دستان آن‌ها گیر افتاده است و تعلل در حل معماها، باعث به خطر افتادن جانش خواهد شد. آیا می‌توانید سرنوشت بشر را برای همیشه تغیر دهید؟ آیا آماده قرار گرفتن در مقابل نتیجه تصمیم‌های گرفته‌شده هستید؟ همه‌چیز به شما بستگی دارد! هر گوشه از بازی داستان خودش را دارد و هر مرحله هم یک چالش بزرگ در اختیار شما قرار می‌دهد. با پیگیری داستان مرموز بازی، دخترتان را نجات دهید و پرده از راز داستان بردارید. در این سبک بازی‌های Portal 2 و Outer Wilds را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Relicta Aegir Gig And Ice Queen با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Core i3 / Athlon 64 X2 6400
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / ATI Radeon HD 5770
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Win 7 64bit / Win 8.1 64-bit / Windows 10
Processor: Core i7 / A8-3870K or above
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 / ATI Radeon R9 280 or above
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Relicta is a first-person physics-based puzzle game where you need to creatively combine magnetism and gravity in order to unravel the secrets of Chandra Base. Alone in the treacherous depths of the Moon, your scientific mind is the only thing that can keep your daughter alive…
Play as a top physicist stranded on an eerie, derelict Moon base. Find your way around the enigmatic, terraformed craters by bending gravity and magnetism to your will in order to solve physical puzzles. Will you rush straight ahead and try to reach safety – or will you take your time to gather clues and unravel the intrigues of 22nd century orbital politics? Buried in the eternal darkness of the lunar craters lies a secret that might claim your daughter’s life – or change the fate of humanity forever. Are you ready to face the ultimate consequences of your research?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 13.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    حمید

    مهمان

    سلام، این فایلایی که گذاشتید برای اجرا نیاز به لانچر(استیم، اپیک گیمز و…) نداره؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حمید

      پشتیبانی

      سلام
      نیازی نیست

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    با سلام سایت شما برای دانلود نیم بها است؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    ماهان

    مهمان

    سلام این بازی روی ویندوز ۱۰ اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ماهان

      مدیر سایت

      سلام
      بله