دانلود بازی Aztech Forgotten Gods برای PC
دانلود بازی Aztech Forgotten Gods برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Aztech Forgotten Gods برای PC

پارسی گیم 20 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,071 بازدید

دانلود بازی Aztech Forgotten Gods برای کامپیوتر

سبک پلتفرمر سه‌بعدی هم تنوع بالایی در صنعت بازی‌های ویدیویی داشته و هم سوژه‌های جذاب بسیاری در سناریوهای آن قابل تجربه هستند. در کنار این موارد، گیم پلی جذاب و معماهای سرگرم‌کننده از دیگر ویژگی‌های این سبک هستند. بازی Aztech Forgotten Gods از استودیو Leinzo عنوانی مستقل در همین سبک بوده که ماجراجویی‌های دختری به اسم Achtli از قوم آزتک را روایت می‌کند. او قصد دارد تا با در دست گرفتن قدرت خدایان، به یک قهرمان بی‌همتا تبدیل شود.

بازی در یک دنیای فانتزی و وسیع جریان دارد که لوکیشن‌های منحصر به فرد بسیاری در مراحل آن طراحی شده است. شما در صحراهای مرموز و شهرهای قدیمی قبایل آزتک گشت و گذار کرده، معماهای مختلف را حل کرده و با پیدا کردن اشیاء قدرتمند مربوط به خدایان، به‌تدریج خودتان را به یک قهرمان تبدیل کنید. گیم پلی بازی با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده و اکشن و هیجان بالایی در آن وجود دارد. طراحی منحصر به فرد هر مرحله، تنوع بالای دشمنان و مبارزه سخت و چالش‌برانگیز با Bossها از دیگر ویژگی‌های این بازی است.

کاراکتر شما به پیشروی در مراحل بازی، به‌تدریج قدرت‌های بیشتری به دست می‌آورد. روایت داستانی بازی هم در سطح مناسبی قرار داشته و شما را با افسانه‌های جذابی از دنیای آزتک آشنا می‌کند. اگر به ماجراجویی در سبک پلتفرمر سه‌بعدی علاقه دارید و می‌خواهید دنیایی فانتزی و جذاب را در افسانه‌های قوم آزتک گشت و گذار کنید، این بازی را حتما امتحان کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های It Takes Two و Sable را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Aztech Forgotten Gods برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8
Processor: Intel Core i5
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Intel iris Pro Graphics 580
DirectX: Version 12
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 780
DirectX: Version 12
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Aztech Forgotten Gods is the cyber-stone action-adventure following Achtli, a young woman who battles the colossal Forgotten Gods. To uncover the truth behind her far-future Mesoamerican metropolis, she’ll have to turn the Gods’ power against them, as she soars through the city with power and grace using an ancient artifact, remnant of a time long forgotten.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.