ps5
یحیی رحیمی

دسته بازی DualShock 4 با بازی های PS5 کار نخواهد کرد

یحیی رحیمی 14 مرداد 1399 بدون دیدگاه
304 بازدید

تا به حال اطلاعات مختلفی از طراحی دسته بازی کنسول PS5 به نام DualSense دریافت کرده ایم. بر اساس شایعات جدید، عمر باتری کنترلر حدود 4 ساعت بیشتر از DualShock 4 خواهد بود. توسعه دهندگان مختلفی از این دسته بازی تعریف کرده اند و ویژگی های حسی و دکمه های ماشه مانند آن را تحسین کرده اند. برای تجربه بازی های کنسول جدید، راهی جز خرید آن نخواهید داشت.

سونی در مطلب تازه وبلاگ پلی استیشن از تجهیزاتی که روی PS5 کار خواهند کرد گفته است. یکی از آن‌ها دسته بازی DualShock 4 است که با بازی های پلی استیشن 5 سازگار نیست و نمی توان از آن استفاده کرد. دسته به منظور کار داخل سیستم و گشتن داخل فروشگاه و منوها کاربردی خواهد بود اما برای ورود به بازی باید از DualSense استفاده کرد. البته توانایی تجربه بازی هایی قدیمی را با دوئل شاک 4 خواهید داشت.

دیگر تجهیزات همچون هدست های طلایی و پلاتینیومی هم روی PS5 کار خواهند کرد. کنترلر های PS Move و VR Aim در بازی های پشتیبانی شده فعال خواهند بود و می توان از آن‌ها روی کنسول جدید هم استفاده کرد. دوربین پلی اسیتشن یکی دیگر از تجهیزات جانبی کاربردی است اما نیاز به یک آداپتور جدید وجود دارد که سونی قول تامین آن را داده است.

DualShock 4 در یک سری بازی های فراپلتفرم همانند بازی های مسابقه ای و رسینیگ کاربردی خواهد بود اما بهتر است از دسته بازی دوئل سنس استفاده کرد تا از تمامی ویژگی های جدید همچون واکنشگرهای حسی و میکروفن داخلی بهره گرفت. کنسول PS5 در تعطیلات آخر سال میلادی عرضه خواهد شد و هنوز قیمت و تاریخ پیش خرید آن در دسترس نیست. انتظار می رود اواخر ماه اوت، این اطلاعات در اختیار علاقه مندان قرار گیرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.