ps5-logo
یحیی رحیمی

تاریخ نهایی برگزاری کنفرانس معرفی PS5 اعلام شد

یحیی رحیمی 20 خرداد 1399 2 دیدگاه
474 بازدید

سونی امروز بالاخره تاریخ نهایی برگزاری کنفرانس رسمی PS5 را اعلام کرده است. قرار است کنفرانس «آینده گیمینگ» روز 11 ژوئن میلادی یا 22 خرداد برگزار شود. این تاریخ روز پنج شنبه این هفته خواهد بود و بازی های انحصاری کنسول در کنار ظاهر دستگاه به علاقه مندان نشان داده خواهد شد.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید، سونی برگزاری مراسم را به دلیل اعتراض های ضدنژادپرستی آمریکا عقب انداخت. تاریخ برگزاری رسمی در دست نبود و حالا بالاخره می دانیم که پنج شنبه اطلاعات کاملی دریافت خواهیم کرد. در وبلاگ پلی استیشن نیز گفته شده است که مراسم به صورت 1080p و 30 فریم بر ثانیه پخش خواهد شد. این تصمیم به دلیل این گرفته شده است که افراد بیشتری قادر به تماشای مراسم باشند.

در واقع مراسم روی تلویزیون های 4K کیفیت بالاتری خواهد داشت اما باید دقت کنید که کیفیت تصویر پایین تر از آنچه خود PS5 قادر به ارایه خواهد بود است. بنابراین آنچه می بینیم را نباید کیفیت نهایی قلم داد کنیم. سونی پیشنهاد کرده است که از هدفون حین تماشای مراسم استفاده کنیم زیرا که یک سری صداسازی های جالب انجام شده است که می تواند حسابی طرفداران را به هیجان بیاورد. این صدا از طریق اسپیکر چندان قابل تشخیص نخواهد بود.

مدتی پیش مدیرعامل سونی نیز در حین کنفرانس استراتژیک این کمپانی، از صدای سه بعدی کنسول تعریف کرده بود و تلاش توسعه دهندگان را ستوده بود. شایعات دیگری همچون معرفی بازی Bloodborne Reamastered نیز به گوش می رسد و یک سری نیز از بازسازی عنوان Demon’s Souls گفته است.
روز 22 خرداد و ساعت 12 و نیم بامداد به وقت ایران، منتظر برگزاری رویداد معرفی کنسول PS5 باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ASHKAN

    مهمان

    برای دیدن مراسم باید به سایت برسم!؟ و اگه باید به سایت بریم باید حساب کاربری داشته باشیم!؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ASHKAN

      مدیر سایت

      سلام
      از توییچ و یوتیوب
      ما هم پوشش ویدئویی داریم حتما و میتونید از سایت ما مشاهده کنید.