Cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

آزادی گشتن در محیط هنگام دیالوگ های بازی Cyberpunk 2077 وجود دارد

یحیی رحیمی 12 مرداد 1399 بدون دیدگاه
434 بازدید

سوال اصلی در مورد بازی Cyberpunk 2077 آن است که آیا بازی بالاخره در سال 2020 عرضه خواهد شد یا شاهد تاخیر دوباره خواهیم بود. با توجه به چندین بار تاخیر و حجم بسیار زیاد کارهای توسعه بازی، احتمال به تاخیر افتادن دوباره وجود دارد. استودیو تصاویر و اطلاعات زیادی را به صورت هفتگی در اختیار طرفداران قرار می دهد و امروز بخش جالبی از گیم پلی بازی رونمایی شده است.

یکی از توسعه دهندگان استودیو CD Projekt RED در گفتگو با مجله رسمی پلی استیشن از ویژگی های جالبی که در بخش دیالوگ وجود دارد گفته است. مانند بازی های پیشین استودیو، گزینه های زیادی هنگام برخورد با دیالوگ ها وجود دارد. انتخاب یک دیالوگ می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد. نکته مهمی که توسعه دهنده به آن اشاره کرده است، آزادی حرکت در هنگام انتخاب دیالوگ ها است.

بازی Cyberpunk 2077 اجازه حرکت و گشتن هنگام صحبت با دیگر شخصیت ها را می دهد. برای نمونه با فردی در حال صحبت هستید و اجباری در نگاه مستقیم به صورت او وجود ندارد. ممکن است پشت او ابزاری باشد که شما را از خطر نجات دهد. همه شخصیت های حاضر در بازی خیر شما را نمی خواهند و برای همین لازم است توجه خود را به تمامی المان های موجود در محیط جلب کنید تا راه فرار داشته باشید.

این المان قطعا در طول زمان تکراری خواهد شد اما مهم است بعضی اوقات دیالوگ را کمی تند پیش برد و به حریف فهماند که قادر به انجام کارهای مختلفی هستید و به صورت زیرکانه به او اخطار دهید. بعضی دیالوگ ها در بازی Cyberpunk 2077 طولانی خواهند بود و به این شکل قادر به سرگرم کردن خود هستید.

بازی سایبرپانک 2077 روز نوزدهم نوامبر روی کنسول های فعلی و PC منتشر می شود. هیچ برنامه ای برای انتشار نسخه دمو یا بتا وجود ندارد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.