The Last of Us
یحیی رحیمی

تولید کننده سریال The Last of Us: سریال بازی اصلی را ارتقا خواهد داد

یحیی رحیمی 11 مرداد 1399 بدون دیدگاه
474 بازدید

HBO مدتی پیش تصمیم به ساخت یک سریال تلویزیونی از بازی The Last of Us گرفت. شورانر سریال چرنوبیل به نام Craig Mazin وظیفه تهیه کنندگی سریال جدید را برعهده دارد و او اخیرا با حضور در برنامه Must Watch رادیو بی بی سی از تلاش برای یک برنامه بی نظیر خبر داده است که کیفیت بالاتری نسبت به بازی اصلی خواهد داشت.

Craig_Mazinفکر کنم که طرفداران از اینکه سریال به دست افراد دیگری ساخته خواهد شد نگران هستند و باور دارند که افراد جدید درکی از بازی ندارند یا اینکه به دنبال تغییر هستند. اگر این طور است باید بگوییم که در حال کار با فردی هستم که بازی را ساخته است و تمامی تغییرات ما به منظور ارتقا و گسترش بازی اصلی است و دنبال دوباره کاری نیستیم.

مازین در طول مصاحبه از کار با نیل دراکمن، کارگردان و خالق بازی The Last of Us گفته است و این دراکمن است که در حال کار روی داستان و فیلم نامه است. نتیجه همکاری میان استودیو و HBO مثبت بوده است و خوشبختانه هر دو مازین و دارکمن، فرایند خلق فیلم نامه را شروع کرده اند و در این میان ایده های تازه ای نسبت به بازی اصلی اضافه شده است:

ما در حال ساخت یک شو جدید هستیم و در عین حال به آنچه ساخته شده است فکر می کنیم تا آن را به یک فرمت جدید دربیاوریم. این رویای من است که به واقعیت پیوسته است. کمی از احساسات طرفداران نسبت به بازی وحشت دارم و احتمالا مدتی خودم را گم و گور کنم زیرا که نمی توان همه را راضی نگه داشت.

سریال تلویزیونی The Last of Us با تهیه کنندگی کریگ مازین و نویسندگی نیل دراکمن توسط HBO پخش خواهد شد. کارگردان سریال چرنوبیل به نام جوهان رنک هم قول کارگردانی یکی از قسمت های سریال را داده است و گوستاوو سانتائولالا هم وظیفه خلث موسیقی متن را برعهده دارد. فعلا تاریخ پخش سریال در دست نیست اما با توجه به اسم های گفته شده، با یک شو بی نظیر روبه رو خواهیم بود.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.