اشلی جانسون سریال The Last of Us
یحیی رحیمی

اشلی جانسون نقش مادر الی را در سریال The Last of Us ایفا می‌کند

یحیی رحیمی 22 خرداد 1401 بدون دیدگاه
419 بازدید

طبق جدیدترین شایعات، اشلی جانسون نقش مادر الی را در سریال The Last of Us شبکه HBO ایفا می‌کند. این سریال که امروز فرایند فیلم‌برداری آن به اتمام رسید با کارگردانی کریگ مازین و نیل دراکمن در دست ساخت است. یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای مراسم Summer Game Fest حضور اشلی جانسون و تروی بیکر روی صحنه بود و فهمیدیم که بازیگران اصلی الی و جوئل در سریال لست او آس نیز حضور دارند. اگرچه در آن زمان نقش آن‌ها در سریال اعلام نشد؛ اما گزارش جدیدی ابعاد ماجرا را روشن کرده است.

به گزارش پارسی گیم، نیل دراکمن علاقه‌ای به اعمال نقش اشلی جانسون و تروی بیکر در سریال The Last of Us نداشت و ترجیح داد که اعلام این خبر را به زمان دیگری موکول کند. یکی از افشاگران توییتر به نام ViewerAnon مدعی است که الی، نقش آنا را بازی می‌کند. آنا مادر الی است که در بازی کمتر به او پرداخته می‌شود. این افشاگر پیش‌تر ادعا کرد که مادر الی در این سریال حضور خواهد داشت و در چندین فلاش‌بک به او اشاره می‌شود.

این افشاگر در توییت تازه‌ای نوشت: «اگر مرا مدتی است دنبال کرده‌اید و به سریال The Last of Us شبکه HBO علاقه‌مند هستید؛ می‌دانید که چیزهایی در مورد آن گفته‌ام. اینکه صحنه‌های بیشتری در مورد گذشته شخصیت‌ها می‌بینیم و افرادی مانند جفری پیرس حضور پیدا می‌کنند. من نمی‌خواستم این را بگویم؛ اما نیل دراکمن اعلام کرد که اشلی جانسون و تروی بیکر در سریال حضور دارند. مدت‌هاست که منتظر اعلام آن بودم».

سریال The Last of Us اشلی جانسون

الی در سریال The Last of Us

او در ادامه افزود:‌ «یادتان هست گفتم مادر الی چطور در سریال حضور پیدا می‌کند؟ تا آنجا که می‌دانم، نقش او توسط اشلی جانسون بازی می‌شود». کاربران از نقش تروی بیکر نیز پرسیدند و او در پاسخ گفت که اطلاعاتی در این مورد ندارد و چیزی به او گفته نشده است. تعدادی از طرفداران لست آو آس در طی روزهای اخیر به وجود این خبر پی برده بودند و معتقد بودند که دلیل تغییر رنگ موهای اشلی جانسون به قهوه‌ای تیره نیز بازی در نقش آنا بوده است.

نیل دراکمن در مورد بلا رمزی و پدرو پاسکال گفت که آنها یک سال است تمام تلاش خود را برای ایفا بهترین نقش انجام داده‌اند و جنبه‌های دیگری به شخصیت‌های الی و جوئل افزوده‌اند که دیدن سریال را واجب می‌کند. تصاویری که از ست فیلم‌برداری منتشر شده؛ نشان می‌دهد که سریال از لحاظ محیط و داستان به بازی اصلی شبیه است. در خبر دیگری، بازی The Last of Us Part I برای کامپیوتر و PS5 معرفی شد و قرار است دوم سپتامبر منتشر شود.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.