بازی Death Stranding رایگان دث استرندینگ
محمد صادق شجاعی

بازی Death Stranding را به رایگان از فروشگاه Epic Games دریافت کنید

محمد صادق شجاعی 5 دی 1401 4 دیدگاه
834 بازدید

به مناسب فصل تعطیلات، فروشگاه اپیک گیمز این زمینه را فراهم می‌کند که به آثار مختلفی به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، فروشگاه Epic Games در قالب یازدهمین اثر رایگان خود، بازی Death Stranding (دث استرندینگ) را در دسترس کاربران قرار داده است.

شرکت‌های فعال در زمینه بازی‌های ویدیویی برنامه‌های مختلفی برای کریسمس و سال نوی میلادی دارند. اپیک گیمز یکی از این شرکت‌ها است که به صورت روزانه آثاری را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. کاربران فروشگاه Epic Games می‌توانند بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای این بازی‌ها را به صورت مادام‌العمر به حساب کاربری خود اضافه کنند.

با این وجود که در روز‌های ابتدایی آثار کوچک‌ و کمتر شناخته‌شده ارائه می‌شد، اما اپیک گیمز در روز‌های اخیر به سراغ آثار بزرگ و مشهور رفته است. در این راستا در قالب یازدهمین بازی رایگان فروشگاه Epic Games، می‌توانید بازی Death Stranding: Director’s Cut را دریافت کنید. علاقه‌مندان این اثر هیدئو کوجیما تا ساعت  19:30 فردا فرصت دارند که بازی دث استرندینگ را برای همیشه به حساب کاربری خود در فروشگاه اپیک گیمز اضافه کنند.

بازی Death Stranding تنها یکی از آثاری بوده که فروشگاه Epic Games به صورت رایگان ارائه کرده است. در روز‌های اخیر کاربران این فروشگاه توانستند سه بازی اول سری Fallout و بازی Metro: Last Light Redux را بدون هیچ هزینه‌ای دریافت کنند. اما بدون شک بزرگ‌ترین اثری که اپیک گیمز زمینه تجربه رایگان آن را فراهم کرده، بازی Death Stranding است. نسخه Director’s Cut این اثر که نسخه کنسولی آن در انحصار پلی استیشن است، دارای محتوا‌های اضافه‌ای نسبت به نسخه استاندارد است. در صورتی که بازی دث استرندینگ را تجربه نکرده‌اید، اکنون بهترین زمان است که با دریافت رایگان این اثر خود را برای دنباله آن یعنی بازی Death Stranding 2 آماده کنید.

بازی F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch رایگان

احتمالا اثر رایگان بعدی اپیک گیمز، بازی F.I.S.T است

بازی Death Stranding اثری اکشن از استودیو کوجیما پروداکشنز و هیدئو کوجیما است. این بازی در قالب زیر ژانر جدیدی به نام Strand تلاش کرده تا لزوم ارتباط بین انسان‌ها را نمایش دهد. بازیکنان در قالب سم پورتر بریجز به نقاط مختلف آمریکا سفر کرده و تلاش می‌کنند که باری دیگر انسان‌ها را در کنار هم قرار دهند. بازی دث استرندینگ دارای نوع خاصی از تجربه چند‌نفره است که در قالب آن بازیکنان به شکل‌های مختلف به یکدیگر کمک می‌کنند.

دوازدهمین بازی رایگان فروشگاه Epic Games هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است. با این حال این اثر توسط Billbil-kun در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر فاش شده است. بر این اساس از ساعت 19:30 فردا به مدت یک روز قادر به اضافه کردن بازی F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch به حساب کاربری خود در فروشگاه اپیک گیمز خواهید بود. Billbil-kun سابقه خوبی در افشای درست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس و فروشگاه Epic Games دارد.

نظر شما در مورد امکان دریافت بازی Death Stranding: Director’s Cut به صورت رایگان از فروشگاه Epic Games چیست؟ آیا از امر استقبال می‌کنید؟ به نظر شما در روز‌های آینده چه آثاری رایگان خواهند شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    لطفا بکاپ دث استرندینگ رو قرار بدین ممنون از عوامل سایت

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      مدیر سایت

      سلام
      بزودی اضافه میشه.

  • Avatar

    saeedgreat

    مهمان

    خواهشا دیتاشو هم بزارین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رامین

    مهمان

    میشه فایلهای بازی بذارین ؟
    دنلود از اپیک داستان داره

    پاسخ دهید