دانلود بازی Hellblade: Senua's Sacrifice برای PS4
دانلود بازی Hellblade: Senua's Sacrifice برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای PS4

پارسی گیم 16 مرداد 1396 بدون دیدگاه
6,320 بازدید

دانلود بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice برای پلی استیشن 4

یکی از بازی‌های AAA و مورد انتظار این روزهای صنعت گیم بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice از استدیوی مستقل Ninja Theory است، این بازی که در فضایی تاریخی و اساطیری روایت می‌شود بنا به گفته‌ی سازندگان 14 سال روند ساخت آن به طول انجامیده و باقیمت بسیار مناسب 30 دلار برای کنسول PS4 و رایانه‌های شخصی منتشرشده است. این بازی قبل از انتشار با مصاحبه‌ها و تریلرهایی که از سازندگان و خود بازی منتشرشده بود سطح توقعات را از خود بسیار بالابرده بود و باید دید می‌تواند آن‌طور که باید عمل کند و تبدیل به یک موفقیت بزرگ برای استدیوی Ninja Theory شود.

داستان Hellblade: Senua’s Sacrifice در مورد دختری به نام Senua است که در قبایل نواحی اسکاتلند زندگی می‌کند، این دختر که از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برد در مرز بین رؤیا و واقعیت گیرکرده و در جهنمی که برای خودساخته زندگی می‌کند، حال شما باید در نقش این دختر به کشتن شیاطین ذهن خود بپردازید تا بتوانید او را از این دنیای خیالی نجات داده و او را به دنیای واقعی برگردانید.

راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice

راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice توسط استدیو Ninja Theory ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice

گیم پلی Hellblade: Senua’s Sacrifice به‌صورت مبارزات گروهی و تن‌به‌تن طراحی‌شده و شما باید با سلاح‌هایی که در اختیاردارید از پس شیاطین بازی برآیید. گیم پلی Hellblade: Senua’s Sacrifice و مبارزات آن با نهایت جزئیات طراحی‌شده از المان‌ها و تاکتیک‌های منحصربه‌فرد و واقع‌گرایانه در حمله و دفاع گرفته تا وزن اجسام و سنگینی آن‌ها که باظرافت تمام در بازی پیاده‌سازی شده‌اند. Hellblade: Senua’s Sacrifice در برخی مراحل دارای معما و پازل نیز هست که بسیار جذاب طراحی‌شده‌اند و باید باهوش خود از پس آن‌ها برآیید.

Hellblade: Senua’s Sacrifice در بخش گرافیک نیز بسیار عالی عمل کرده، گرافیک هنری بازی و طراحی محیط و اتمسفر بازی بسیار گیرا و چشم‌نواز است، همچنین گرافیک فنی بازی و کیفیت بافت‌ها نیز در سطح بسیار بالا و نسل هشتمی قرار دارند.

Hellblade: Senua’s Sacrifice یکی از بازی‌های مستقل و مورد انتظار امسال در ژانر اکشن، ماجراجویی است که دارای داستان پیچیده، گیم پلی منحصربه‌فرد و گرافیک خیره‌کننده است، اگر به بازی‌های ماجراجویی علاقه دارید به‌هیچ‌وجه Hellblade: Senua’s Sacrifice را از دست ندهید.

هم اکنون این بازی را از وب سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 13.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.