Erica
علی رحمانیان

تاریخ انتشار بازی Erica برای پی سی مشخص شد

علی رحمانیان 21 فروردین 1400 1 دیدگاه
543 بازدید

Erica یک بازی FMV و یکی از انحصاری‌های پلی استیشن 4 است که در سال 2019 برای این کنسول منتشر شد و با روایت داستان خلاقانه‌ی خود، یک بازی باارزش را به نمایش گذاشت. بازی داستان زن جوانی به نام Erica Mason را روایت می‌کند که کودکی سختی داشته است و کابوس‌های زیادی از آن زمان می‌بیند. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که اریکا سعی بر حل پرونده‌ی رازآلود قتل پدرش دارد، زمانی که او ایمیلی از یک فرد ناشناس دریافت می‌کند و در ادامه به تیمارستان Delphi House، جایی که پدر و مادر اریکا در آن کار می‌کردند سر می‌زند تا به قاتل پدرش برسد. تعامل با اجزای محیط یکی از اجزای اصلی گیم پلی بازی را تشکیل می‌دهد، علاوه بر این در طول بازی با انتخاب‌های زیادی روبرو می‌شوید که درروند داستان تأثیر زیادی دارند و ارزش تکرار آن را دوچندان می‌کنند.

حال استودیوی Flavourworks به‌تازگی اعلام کرده که Erica قرار است در تاریخ 4 خرداد 1400 (25 می) در اختیار بازیکنان پی سی هم قرار بگیرد. این بازی هم‌اکنون درwishlist استیم دیده می‌شود و پس از عرضه، با ده درصد تخفیف باقیمت 12 دلار قابل خریداری خواهد بود. Erica اخیراً برای سیستم‌عامل IOS هم عرضه شد و دارندگان گوشی‌های آیفون، هم‌اکنون می‌توانند آن را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

Erica Steam

خوب است بدانید که Erica در بخش موسیقی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، خالق موسیقی‌های بازی Austin Wintory است که پیش‌ازاین سابقه‌ی کار بر روی بازی‌های Journey،Assassin’s Creed: Syndicate وThe Pathless را نیز دارد. Erica میانگین نمره‌ی 69 را در متاکریک دریافت کرده است، اگر به بازی‌های داستان محور با سبک سینمایی علاقه‌مند هستید این بازی قطعاً می‌تواند شما را راضی کند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    هادی

    مهمان

    سلام کی واسه PCکرک میشه

    پاسخ دهید