Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered
یحیی رحیمی

بازی های مجانی ماه اوت سرویس PS Plus: همراه Call Of Duty: Modern Warfare 2 شوید

یحیی رحیمی 7 مرداد 1399 بدون دیدگاه
796 بازدید

ماه ژوئیه میلادی به پایان خود نزدیک شده است و مانند همیشه شاهد معرفی بازی های مجانی سرویس PS Plus توسط سونی هستیم. اگر از اعضای این سرویس هستید باید گفت که ماه خوبی پیش روی شماست. بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered وFall Guys به عنوان دو بازی مجانی ماه در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

بازی Call Of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered سال گذشته میلادی به بازار عرضه شد. این بازی یک ریمستر فوق العاده از نسخه ارجینال بازی است که به عنوان یکی از بهترین نسخه های سری ندای وظیفه شناخته می شود. اگر به دنبال خرید بازی بوده اید حالا وقت خوبی است که به صورت مجانی، آن را تجربه کنید و لیست عنوان های تجربه شده خود را گسترش دهید.

داستان بازی Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered بدون شک یکی از بهترین روایت‌ها میان نسخه‌های این سری جذاب است. قطعاً همه ما داستان این بازی را از حفظ هستیم، جایی که شخصیت منفی ماکاروف از روسیه پیدا می‌شود و به دنبال زنده کردن شوروی و ارتش سرخ دست‌به‌کارهای تبه کارانه‌ای در سراسر دنیا می‌زند. او تا جایی پیش می‌رود که بالاخره آتش جنگ میان روسیه و آمریکا را برمی‌انگیزد و به آرزوی دیرینه خود می‌رسد.

Call of Duty PS PLUS

دیگر بازی مجانی ماه اوت سرویس PS Plus هم Fall Guys: Ultimate Knockout نام دارد. این بازی یک عنوان مجانی آنلاین است که به صورت Co-Op هم دنبال می شود و هر بار وارد یک نقشه 60 نفره می شوید و باید استراتژی هایی برای حذف بقیه افراد را دنبال کنید. جلوه های بصری بازی به صورت کارتونی ساخته شده است و Developer Digital تمام تلاش خود را به منظور ارایه یک تجربه بی نظیر ارایه داده است.

از امروز می توانید دو بازی گفته شده را دانلود کنید و یادتان باشد که تا روز 31 اوت حتما آن‌ها را به حساب خود اضافه کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.