بازی Uncharted 4
مهدی ملکی

استودیو San Diego سونی دو سال روی یک بازی معرفی نشده کار کرده است

مهدی ملکی 11 آذر 1399 بدون دیدگاه
357 بازدید

استودیو San Diego یکی از مراکزی است که سونی آن را از پایه جهت ساخت عناوین انحصاری پرورش داده و با اینکه پیش از این هیچ صحبتی در مورد بازی در حال توسعه آن‌ها به زبان نیامده است اما باید توجه کنیم که یک استودیوی فرست پارتی به وجود می‌آید تا بازی بسازد، این طور نیست؟

طبق برخی از گزارش‌ها این استودیو تقریباً دو سال است که روی یک پروژه جدید کار می‌کند. اخیراً هم مشخص شد که طراحان ارشد استودیو یعنی Quentin Cobb و John Bautista اقدام به ترک آن کرده‌اند؛ موضوعی که شاید سبب توقف روند پروژه شده باشد. به هر حال آقای Bautista چند هفته پیش با انتشار چند توییت از بودن در آن استودیو خرسند بوده و دلیل ترک آن را شرایط خانوداگی عنوان کرده است. سپس او در یک توییت دیگر به این موضوع پرداخته که احتمالاً استودیو هنوز مشغول توسعه پروژه مخفی خود است.

با توجه به اینکه خود سونی هنوز از استودیو رونمایی نکرده، این بازی هر چیزی می‌تواند باشد. در واقع این بازی در حدس و گمان‌ها می‌تواند عنوان انحصاری مورد علاقه‌مان باشد که سونی توسعه آن را به این استودیو سپرده است.

استودیو San Diego در این مدت دائما در حال جذب نیرو‌های با استعداد از دیگر توسعه‌دهندگان مخصوصاً ناتی‌داگ بوده است. نیرو‌هایی که سبب شده است طرفداران به این باور برسند که آن‌ها در حال کار روی عنوان بعدی مجموعه Uncharted هستند؛ بازی که احتمالاُ با نام Uncharted 5 توسعه و عرضه خواهد شد.

شرکت سونی پیش از این هم اعلام کرده بود که به جای خرید استودیوهای دیگر، ترجیح می‌دهد که به رشد ارگانیک استودیوهای خود بپردازد و در اکوسیستم خود استعدادهای جدیدی را پرورش دهد. این در حالی است که مایکروسافت امسال با خرید چندین میلیارد دلاری مجموعه بتسدا، استودیوهایی را به مالکیت خود درآورد که تا به حال عناوین انحصاری را توسعه نداده‌اند و تنها به عرضه بازی‌های باکیفیت مولتی‌پلتفرم پرداخته‌اند.

مبنع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.