spider-man-miles-morales
یحیی رحیمی

پوستر جلد بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales معرفی شد

یحیی رحیمی 20 تیر 1399 بدون دیدگاه
1,527 بازدید

کنسول پلی استیشن 5 آخر سال میلادی به بازار عرضه می شود و شروع نسل تازه ای از کنسول ها را رقم می زند. این به معنی آن است که بازی ها کیفیت بالاتری خواهند داشت و همه چیز از نوع تعریف خواهد شد. یکی از تغییرات، طراحی جلد بازی هاست که با طراحی کنسول همپارچه است. سونی امروز پوستر جلد بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را معرفی کرده است و می توانیم الگوی طراحی جلد کنسول های جدید را ببینیم.

سونی در وب سایت پلی اسیتشن از طراحی جدید جلد بازی ها گفته است و در کنار آن تصویر جلد بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را رونمایی کرده است. این بازی که از آخرین ساخته های استودیو Insomniac Games است، شخصیت مایلز مورالس را به عنوان کاراکتر اصلی بازی برگزیده است و به عنوان یک محتوای جداگانه از نسخه اول بازی اسپایدرمن منتشر خواهد شد.

از تصویر منتشر شده می توان الگوی طراحی سفید و سیاه سونی را مشاهده کرد. خود کنسول از ترکیب رنگ سیاه و سفید تشکیل شده است و این الگو در طراحی جلد بازی هم به کار گرفته شده است. همان طور که می بینید، رنگ لوگو پلی استیشن سیاه است و این همان لوگویی است که چند ماه پیش معرفی شد. در گوشه جلد از رنگ آبی استفاده شده است که مشابه جلد بازی های پلی استیشن 4 است.

به طور کل می توان گفت طراحی جلد بازی بسیار شبیه بازی های PS4 است و تنها الگوی رنگ دیگری استفاده شده است تا با طراحی سیاه و سفید کنسول پلی استیشن 5 یکی باشد. انتظار می رود این کنسول در تعطیلات آخر سال 2020 و ماه آذر شمسی به بازار عرضه شود. سونی هنوز قیمت دستگاه را اعلام نکرده است و شایعاتی در مورد احتمال برگزاری مراسم دیگری برای معرفی بازی های بیشتر در ماه اوت وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.