silent-hill
یحیی رحیمی

شایعه: ریبوت بازی Silent Hill در ماه آینده معرفی خواهد شد

یحیی رحیمی 7 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
505 بازدید

شایعات زیادی تا به حال در مورد احتمال معرفی یک بازی کاملا جدید از سری Silent Hill منتشر شده است. این شایعات حاکی از آن هستند که بازی جدید برای PS5 منتشر خواهد شد و همچنین کوجیما نیز در روند ساخت آن شرکت خواهد داشت. حالا یکی دیگر از افراد آگاه به موضوع، خبر از معرفی بازی در ماه مه میلادی داده است.

یکی از کاربران وب سایت Reset Era اخیرا در مورد احتمال معرفی یک ریبوت از بازی Silent Hill گفته است. یکی از کاربران گفته است که بعید است خارج از یک رویداد رسمی از سونی سونی، شاهد معرفی این بازی جدی برای PS5 باشیم. در سوی دیگر اما KatharsisT جواب این کاربر را به این صورت داده است: «MAYbe».

اگر به نحوه نوشتن او نگاه کنید، واژه MAY با حروف بزرگ نوشته شده است و به نوعی او به ماه مه اشاره می کند. البته اگر این شایعه درست باشد، باید به دو احتمال فکر کنیم. ابتدا اینکه PS5 در ماه مه معرفی خواهد شد و این بازی نیز به عنوان یکی از انحصاری های آن خواهد بود و البته این اولین بار نیست که از معرفی کنسول جدید سونی در ماه مه شنیده ایم.

اما سوال اصلی این است که این فرد چه اندازه معتبر است؟ اگر نگاهی به اطلاعات لو رفته توسط او بیندازید، خواهید دید که این فرد هم اطلاعات درست و هم اشتباهی را منتشر کرده است و در نتیجه نباید چندان اطلاعات او را جدی گرفت. از سوی دیگر معرفی PS5 در ماه مه نیز منطقی به نظر می رسد. هر چند که پاندمی کرونا تمام برنامه را به هم ریخته است و سونی نیز بازی ها و برنامه های مختلفی را به همین دلیل عقب انداخته است.

به هر حال اگر این شایعه درست باشد، ماه آینده شاهد معرفی بازی جدیدی از Silent Hill خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: VGR

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.