Call-of-Duty-Modern-Warfare
یحیی رحیمی

حجم بازی Call of Duty Modern Warfare روی PC از 200 گیگابایت عبور کرد

یحیی رحیمی 13 تیر 1399 بدون دیدگاه
981 بازدید

تا همین چند وقت پیش، حجم 100 گیگابایتی برای بازی ها دور از عادت و عجیب بود. ظهور بازی Red Dead Redemption 2 و حجم 120 گیگابایتی آن، تابوها را شکست و بعد از آن بود که تعدادی از ناشران دیگر تصمیم به افزایش حجم بازی هایشان گرفتند و حالا اولین بازی به لیست 200 گیگابایتی ها اضافه شده است. بازی Call of Duty Modern Warfare بیش از 200 گیگابایت روی حافظه جا می گیرد.

به تازگی آپدیت تازه ای برای بازی Call of Duty Modern Warfare منتشر شده است که حالت 200 نفره را به Warzone اضافه کرده است و همچنین یک تک تیرانداز جدید هم به لیست تغییرات اضافه شده است. با دانلود این آپدیت، حجم فایل بازی به بیش از 200 گیگابایت رسیده است که در نوع خود رکورد تازه ای است.

یکی از کاربران رددیت تصویری از حجم فایل بازی منتشر کرده است که عدد 209 گیگابایت را نشان می دهد. دیگر کاربران با انتشار این تصویر به بررسی بازی خودشان پرداخته اند و کاربردیگری حجم 235 گیگابایت را گزارش کرده است. اگر چه بازی ها پیشرفت کرده اند و افزایش حجم طبیعی است اما برای نسل فعلی، چنین رقمی دور از باور است.

تعداد گیمرهایی که از کنسول های Xbox One و PS4 استفاده می کنند بسیار زیاد است و این کنسول ها حافظه محدودی دارند. بسیاری از آن‌ها از مدل های 500 گیگابایتی استفاده می کنند و تنها نصب بازی Call of Duty Modern Warfare نصف حجم را به خود خواهد گرفت. تازه اگر بخواهید بازی را از اول نصب کنید، کار بسیار طاقت فرسایی برای دانلود بازی و نصب آن حتی با بالاترین سرعت اینترنت خواهید داشت.

عجیب است که Infinity Ward هنوز گزینه جدا کردن فایل های نصب Warzone و Modern Warfare را امتحان نکرده است. برای دانلود بازی Warzone مجبور به دریافت کل فایل های بازی هستید و باید دید که چه اتفاقی در آینده و هنگام پایان انتشار روند آپدیت های جدید برای مدرن وارفر خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.