دانلود بازی Skatebird برای PC
دانلود بازی Skatebird برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Skatebird برای PC

پارسی گیم 27 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,860 بازدید

دانلود بازی Skatebird برای کامپیوتر

اسکیت برد یکی از اختراعات جذاب و مهیج بشر بوده که افرادی که با آن مهارت پیدا می‌کنند، لحظات جذاب و مهیجی برای خودشان خلق خواهند کرد. کنترل این وسیله شاید ساده نباشد و بسیاری از تجربه آن در دنیای واقعی پشیمان شوند. اینجا است که بازی‌های ویدیویی می‌توانند چیزی مشابه را به خورد این دسته از افراد بدهند. بازی SkateBIRD از استودیو Glass Bottom Games عنوانی جدید بوده که در آن می‌توانید تجربه اسکیت برد سواری را داشته باشید، فقط در این بازی نقش یک پرنده را دارید!

نوآوری این بازی هم جذاب بوده و هم عناصر جدیدی را به آن اضافه کرده است. پرنده ماهر شما در زمانی که سوار بر اسکیت برد حرکات نمایشی انجام می‌دهد، می‌تواند با استفاده از بال‌های خود شکل جدیدی به این حرکت‌ها بدهد! داستان بازی هم در مورد تلاش شما برای بازگرداندن یک دوست قدیمی به دنیای اسکیت برد است که به دلیلی نامعلوم آن را ترک کرده و حال شما هستید که با مهارت خود باید او را برگردانید.

طراحی مراحل متناسب با پرنده‌های کوچک اسکیت برد باز انجام شده و مکان‌های مختلفی را هم در داخل ساختمان و هم در محیط بیرونی ملاقات خواهید کرد. کنترل اسکیت برد روان و مناسب بوده و به‌سرعت می‌توانید مهارت بالایی در آن کسب کنید که با استفاده از آن بتوانید حرکات نمایشی جذابی پدید آورید. امکان تغییر ظاهر پرنده کوچک شما و همچنین تغییر لباس‌هایی که بر تن دارد از دیگر ویژگی‌های بازی است که باعث می‌شود سبک کارتونی و بامزه آن بیشتر به چشم شما بیاید.

موسیقی پرانرژی و مناسبی هم در طول ماجراجویی‌های شما با اسکیت برد همراهتان می‌شود تا تجربه این بازی متفاوت لذت‌بخش‌تر شود. اگر می‌خواهید در قالب پرنده‌هایی کوچک و بامزه، تجربه اسکیت برد سواری را به تجربیات خود اضافه کنید، این بازی را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Skater XL و Tony Hawk Pro Skater را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Skatebird با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel 3rd generation Core (ie. Core i7-3770) (or equivalent)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space
Sound Card: Integrated

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Grind on bendy straws, kickflip over staplers, and carve killer lines through cardboard and sticky tape parks, in SKATEBIRD! You’re a lonely lil’ bird, and your Big Friend has hung up their board for good. Their job sucks, and lately, they’re barely ever home to play with you. You’re gonna fix all that with the power of being a chill little skateboarding bird. You may be tiny, but the more you skate, the more friends you’ll make. Birds will come check out your park, help you find more parks, and together you’ll (somehow) fix Big Friend’s life! Above all else, skate birds try their best.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.