دانلود بازی Two Point Hospital Off the Grid برای PC
دانلود بازی Two Point Hospital Off the Grid برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Two Point Hospital A Stitch in Time برای PC

پارسی گیم 9 فروردین 1399 بدون دیدگاه
6,058 بازدید

دانلود بازی Two Point Hospital A Stitch in Time برای کامپیوتر

بازی‌های مدیریتی با سبک خاص خود علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند. تابه‌حال ممکن است مدیریت یک شهر یا سیستم قطار شهری یا حتی یک شهربازی را به دست گرفته باشید اما بعید است که مطمئنم که ایده مدیریت یک بیمارستان هیچ‌گاه به ذهنتان خطور نکرده است. استودیو Two Point Studios سال گذشته بازی Two Point Hospital را با تمرکز روی مدیریت یک بیمارستان از صفرتا صد به بازار عرضه کرد. از آن زمان تابه‌حال محتوای بسیار خوبی در اختیار بازیکنان قرارگرفته است و در جدیدترین بسته الحاقی بازی به نام Two Point Hospital Off the Grid قادر به ساخت بیمارستان در بخش‌های جدیدی از دنیا با تجهیزات نو و تازه خواهید بود.

بازی Two Point Hospital Off the Grid درواقع ساخت یک بیمارستان از اولین مرحله است. باید یک منشی استخدام کنید و سپس اتاق معاینه را در گوشه‌ای بچینید و آنگاه نیاز به داروخانه نیز خواهید داشت. به همین شکل بیمارها به سمت بیمارستان شما هجوم خواهند آورد و باید امکانات مناسبی برایشان پدیدآورید تا بتوانید نیازهایشان را رفع کنید. شاید در اولین بیمارستانی که دارید کار سختی برای مدیریت بخش‌های مختلف نداشته باشید، ولی این قضیه خیلی طول نمی‌کشد. چون پس‌ازاینکه بتوانید بیمارستان اول خودتان را به سطح خاصی برسانید، این امکان را خواهید داشت تا به سراغ ساخت دومین بیمارستان خودتان بروید و این کار، به‌مرور هم تا زمانی که به قول خودِ بازی یک امپراتوری از بیمارستان‌ها داشته باشید، ادامه پیدا می‌کند. دربسته الحاقی جدید بازی قادر به ایجاد المان‌های طبیعت دوست خواهید بود و این دفعه کمی به فکر جهان و طبیعت اطراف نیز خواهید بود.

بازی Two Point Hospital Off the Grid این امکان را روبه روی شما قرار می‌دهد که غذای مخصوص بیمارستان را برای بیمارها رشد دهید و یک سری مزارع ارگانیک بسازید. علاوه بر آن قرار دادن توربین‌های بادی برای جلوگیری از استفاده سوخت‌های فسیلی نیز بخشی از راه‌حل بازی برای ورود به دنیای ارگانیک و طبیعت دوست است. حالا مدیران بیمارستان برای کشاندن افراد بیشتری به سمت خود دست به تغییرات زیادی زده‌اند. بیمارستان‌های جدید که درواقع یک غول عجیب‌وغریب هستند و همچنین اضافه شدن بیش از 35 نوع بیماری و البته 31 آیتم تزئینی جدید تنها بخشی از تغییرات بزرگ است. با گسترش روزافزون علم پزشکی، نیاز به دستگاه‌ها و اتاق‌های درمان جدید حس می‌شود و این دقیقاً نکته‌ای است که در این بازی نیز مشاهده می‌شود. اگر همیشه دوست داشتید مدیریت یک بیمارستان را بر عهده داشته باشید Two Point Hospital اثری است که از بازی کردنش به‌هیچ‌وجه پشیمان نخواهید شد. در این سبک نگاهی به Cities Skylines و Planet Zoo هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Two Point Hospital Off the Grid با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel Core i3 6100 or AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GT 1030, 2GB (Legacy: NVIDIA GeForce GTX 460), AMD RX550, 2GB (Legacy: AMD Radeon HD 6850), Integrated: Intel HD Graphics 630
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i5 6600 or AMD Ryzen 1600x
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1060, 3 GB (Legacy: NVIDIA Geforce GTX 780, 4GB) or AMD RX 580, 4 GB (Legacy: AMD R9 290X, 4GB)
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From Hogsport to Blighton, from Flemington to Smogley, from here to remote corners of the Wanderoff County Park, everyone is talking about Mother Nature. Tabitha Windsock, Two Point County’s every-present mayor, has put rivers and forests back on the map with her sudden concern for ‘green-issues’. She’s got morals, integrity and, above all else, a cloying desperation to stay in office. That’s right, voter research has repeatedly suggested that the environment is the No. 1 issue on everyone’s mind, here in Two Point County, and Ms Windsock is more than willing to fall on the sword of extensive positive press by founding the Department of Green Things. You’ll face new illnesses, some of them bizarre, even by your standards, and manage new gameplay mechanics on your route to eco-friendly success. We believe in you, and Tabitha does too (sort of).

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.26 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.