Valorant
یحیی رحیمی

هر سال 6 شخصیت جدید به بازی Valorant اضافه خواهد شد

یحیی رحیمی 10 تیر 1399 بدون دیدگاه
475 بازدید

بازی ولورانت بعد از تست و آزمایش فراوان در طول چند ماه اخیر، بالاخره به صورت جهانی منتشر شد. هر چند بازی هنوز اشکالاتی دارد اما استودیو به دنبال برطرف کردن آن‌ها به کمک بازخوردهای بازیکنان است. استودیو به تازگی برنامه های آپدیت بازی را منتشر کرده است و قرار است هر سال محتوای داستانی زیادی به والورانت اضافه شود.

بازی Valorant به دنبال ارائه بخش تک نفره و داستان نیست. این بازی مستقیماً شمارا داخل دو گروه که هرکدام شامل 5 جنگجوی بامهارت هستند قرار می‌دهد و آنگاه باید در 24 دست از حریف جلو بزنید و کشتارگاه وسط مپ های متنوع بازی به راه بیندازید. خوشبختانه در 12 دست نقش متهاجم را خواهید داشت و در 12 دست بقیه نیز دفاع خواهید کرد و به این شکل عیار مبارزه گروهتان مشخص می‌شود.

تولید کننده ارشد بازی Valorant به نام آنا دانلون، در ویدیو تازه ای از نقشه راه محتوای بازی صحبت کرده است. ابتدا باید گفت که بازی به صورت اپیزودیک و قسمت مانند منتشر خواهد شد. هر فصل از بازی 6 ماه طول می کشد که این فصل ها هم به 3 قسمت دیگر تقسیم می شود که در هر قسمت هم یک شخصیت تازه به بازی راه پیدا خواهد کرد.

این به معنی آن است که هر سال، 6 شخصیت جدید به بازی اضافه خواهد شد. تولید کننده بازی در ادامه گفته است که هر فصل با اضافه شدن نقشه ها و ویژگی های جدید همراه است. برنامه های برای انتشار محتوای داستانی هم وجود دارد. فعلا در فصل اول بازی قرار داریم و هنگام انتشار فصل دوم، محتوای آپدیت ها را مشاهده خواهیم کرد و با روند آن‌ها آشنا خواهیم شد.

دانلون در آخر در مورد زمان بندی انتشار آپدیت ها تذکر داده است. او گفته است که شرایط ایجاد شده روند ساخت آپدیت ها را با مشکل مواجه کرده است و از آنجایی که پایان پاندمی کرونا فعلا مشخص نیست و کشورهای مختلف وارد فاز دوم این بیماری شده اند، همین باعث ادامه مشکلات برای استودیوها شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آپدیت های بازی Valorant همراه ما باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.