valorant
یحیی رحیمی

تعیین جایزه 100 هزار دلاری برای پیدا کردن حفره امنیتی در برنامه آنتی چیت Valorant

یحیی رحیمی 31 فروردین 1399 بدون دیدگاه
762 بازدید

بازی Valorant شوتر جدید استودیو Riot Games است که مدتی است در حالت بتا قرار گرفته است و مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این بازی در واقع یک عنوان گروهی آنلاین است که ظاهری مشابه Overwatch دارد و همچنین کاملا مجانی است.

یکی از مشکلاتی که برای بازی های مجانی پیش می آید، چیترها و هکرهایی است که به دنبال تقلب در بازی، کارهای عجیب و غریبی انجام می دهند و همین باعث می شود که عدالت در بازی ها رعایت نشود. حالا استودیو Riot Games به افرادی که بتوانند در برنامه آنتی چیت ساخته شده توسط استودیو به نام Vanguard، یک حفره امنیتی و باگ پیدا کنند، جوایز بزرگی اهدا خواهد کرد.

بر اساس صحبت استودیو، این برنامه ضد تقلب از درایور کرنل برای مبارزه علیه چیترها استفاده می کند. برای سرعت بخشیدن به روند توسعه و برطرف کردن مشکلات، جوایزی از 25 تا 100 هزار دلار در نظر گرفته است و البته تنها به گزارش هایی اهدا می شود که با کیفیت بالا بتوانند مشکلات حادی را نشان دهند و به خصوص مشکلاتی در مورد درایو کرنل vgk.sys را به گوش توسعه دهندگان برسانند.

جایزه پرداخت شده بستگی به گزارش شما خواهد داشت و البته باید تنها ضعف های آخرین نسخه از برنامه Vanguard گزارش شوند. همچنین باید مدرک خود را نیز در مورد باگ و حفره امنیتی ارایه دهید و در نتیجه هر کسی نمی تواند کاندید دریافت این جایزه باشد.

در مورد خود برنامه Vanguard نیز باید گفت که این نرم افزار به طور مداوم در پشت زمینه به کار ادامه خواهد داد و حتی نیازی به خود بازی نیز ندارد. همین باعث یک سری مشکلات و کندی سیستم بازیکنان شده است. بازی Valorant در حال حاضر از طریق دعوت نامه در حساب رسمی Twitch بازی در دسترس است. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.