200-player-warzone
یحیی رحیمی

انتشار آپدیت Season 4 Reload بازی Call of Duty: Warzone با اضافه شدن حالت 200 نفره

یحیی رحیمی 10 تیر 1399 2 دیدگاه
861 بازدید

مدت زیادی است که شایعاتی در مورد اضافه شدن حالت 200 نفره به بازی Call of Duty: Warzone منتشر می شود. تا به حال افراد زیادی به بازی اضافه شده اند و Activision پشتیبانی خوبی از بازی انجام داده است. آپدیت جدید محتوای تازه ای را به بازی اضافه می کند.

اکانت توییتر رسمی بازی Call of Duty: Warzone از انتشار آپدیت ریلود فصل چهارم خبر داده است که چالش های تازه ای را به بازی اضافه می کند. بر اساس پست منتشر شده باید گفت که به روزرسانی تغییراتی در مورد نبرد Verdansk ایجاد می کند.

مهم ترین ویژگی این آپدیت، اضافه شدن حالت 200 نفره است. در این حالت تعداد بازیکنان 50 نفر افزایش می یابد و تنها می توان به صورت گروه های 4 نفره به بازی وارد شد و به این شکل 50 تیم چهار نفره در مقابل هم بازی خواهند کرد. تعداد بازیکنان Call of Duty: Warzone در ماه مه میلادی به 60 میلیون رسید و از بابت کمبود بازیکن برای تجربه این بخش، نگرانی وجود ندارد.

علاوه بر تغییرات گفته شده، یک تفنگ تازه هم به نام Rytec AMR اضافه شده است. این تفنگ یک اسنایپر با کالیبر 50 است که قدرت زیادی دارد و می تواند حریف را با یک شلیک از دور مسابقه خارج کند. آیتم دیگری به نام Spotter Scope هم جزو تازه های بازی است که به شما اجازه می دهد تا محیط را بدون مشکلات ایجاد شده هنگام استفاده از اسنایپر مشاهده کرد.

رویداد تازه ای به نام Juggernaut Royale هم اضافه شده است و به شما اجازه می دهد تا بسته های جاگرنات را پیدا کنید و هر کسی که بسته های بیشتری را پیدا کند، برنده خواهد بود. شروع فصل چهارم بازی Call of Duty: Warzone با محتوای خوبی همراه شده است و حالا قادر به دانلود آپدیت جدید با حجم 22 گیگابایت خواهید بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    چرا برا من ۹۸ گیگ اپدیت داده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Seyed

    مهمان

    همیشه وقتی آپدیت جدید میاد، کلی هم باگ عجیب قریب با خودش میاره، خدا کنه اینبار اینطوری نباشه.

    پاسخ دهید