کالاف دیوتی موبایل
یحیی رحیمی

محتوای آپدیت فصل سوم کالاف دیوتی موبایل معرفی شد

یحیی رحیمی 3 فروردین 1402 بدون دیدگاه
8,519 بازدید

فصل سوم کالاف دیوتی موبایل به نام Rush رسماً معرفی شد. آپدیت جدید روز 29 مارس (9 فروردین) برای اندروید و آیفون منتشر خواهد شد. فصل سوم یک نقشه مولتی‌پلیر جدید به ارمغان می‌آورد، یک تک‌تیرانداز جدید اضافه می‌کند و مانند همیشه چالش‌ها و جوایز تازه‌ای در دسترس قرار می‌گیرند. در این مطلب تمام آنچه باید در مورد آپدیت تازه Call of Duty Mobile بدانید را شرح خواهیم داد.

مهم‌ترین محتوای فصل جدید این بازی اندروید، نقشه‌ای به نام Rush است. این نقشه‌ کوچک همان بازسازی پینت‌بال در بازی است، اما این بار با گلوله‌های واقعی. شما به یک نقشه کوچک مخصوص پینت‌بال وارد خواهید شد و باید تیم مقابل را حذف کنید. روند بازی در این نقشه بسیار سریع است و به دلیل کوچک بودن محیط باید ریتم سریعی در حرکات و تیراندازی داشته باشید. اپراتورها در مکان‌های مختلفی از نقشه ظاهر می‌شوند و همچنین می‌توانید به حصار وسط نقشه بروید و از موانع مختلف برای دفاع از مقابل امواج حمله حریف استفاده کنید.

قابلیت تازه‌ای در فصل سوم کالاف دیوتی موبایل اضافه شده است. می‌توانید هر نقشه‌ای که می‌خواهید را انتخاب کنید و سپس به تمرین در آن بپردازید. حالت تمرینی به شما اجازه می‌دهد که به‌تنهایی وارد نقشه موردنظر شوید و سپس بات‌ها و چالش‌هایی اضافه کنید و تمام گوشه و کنار نقشه را به‌طور کامل یاد بگیرید. امکان فعال کردن گزینه گلوله بی‌نهایت هم وجود دارد. تمامی تفنگ‌ها در حالت تمرینی فعال هستند و می‌توانید تا هر زمان که می‌خواهید تمرین کنید.

آپدیت Call of Duty Mobile

تغییرات فصل سوم کالاف دیوتی موبایل

خانه امن یا Safe House دیگر تغییر فصل سوم بازی است. می‌توانید با ورود به این منو از اپراتور، تفنگ و پوسته‌های محبوب خود اطلاع پیدا کنید. این بخش حالت یک پروفایل کلی را دارد و اطلاعات تازه‌ای در مورد سبک بازی شما در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر علاقه‌مند به رویدادها و چالش‌های جدید هستید، فصل سوم شما را دست خالی نخواهد گذاشت. رویداد ویژه‌ای به مناسبت عید پاک در نظر گرفته شده است. می‌توانید به جستجو برای ایستراگ بروید و جوایز ویژه‌ای دریافت کنید. توکن‌های ویژه‌ای پس از پیدا کردن تخم‌مرغ‌ها اهدا می‌شوند و از آن‌ها برای خرید آیتم‌های جدید استفاده کنید.

رویداد تازه‌ای در آپدیت جدید Call of Duty Mobile ارائه می‌‌شود. با انجام اعمال متفاوتی در بازی، گلوله‌های رنگی دریافت می‌کنید و هر چه فعال‌تر باشید، تعداد این گلوله‌ها بیشتر خواهد شد. از این گلوله‌های رنگی برای تسخیر و تصرف مکانی در نقشه استفاده کنید. هر چه تعداد مکان‌های تصرف‌شده بیشتر باشد، امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید و در نهایت جایزه‌های بهتری هم به شما تعلق می‌گیرد. چالش‌های فصلی بازگشته‌اند و اگر خوش‌شانس باشید، یک تک‌تیرانداز افسانه‌ای نصیب شما خواهد شد.

بتل پس فصل سوم کالاف دیوتی موبایل

با انتشار آپدیت کالاف دیوتی موبایل، بتل‌پس جدیدی در دسترس قرار می‌گیرد. بخش رایگان بتل پس، تعدادی آیتم‌ از جمله تک‌تیرانداز جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد. بتل پس پولی اما آیتم‌های بسیار زیادی از جمله پوسته‌های جدید برای اپراتور و تفنگ در دسترس قرار می‌دهد. با خرید بتل پس می‌توانید سرعت دریافت امتیاز را حدود ده درصد افزایش دهید.

منبع: CallofDuty

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.