دانلود بازی Prototype 2 برای PS3
دانلود بازی Prototype 2 برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی Prototype 2 برای PS3

پارسی گیم 7 تیر 1396 بدون دیدگاه
10,782 بازدید

دانلود بازی Prototype 2 برای پلی استیشن 3

بازی Prototype شاید یکی از جذاب‌ترین و روان‌ترین بازی‌هایی باشد که در سال 2009 عرضه شد. شاید این بازی گرافیک یا داستان چندان جنجالی‌ای نداشته باشد اما گیم پلی روان و خونین آن به خوبی در دل بازیکنان می‌نشست. نسخه‌ی دوم بازی نیز، از همان فرمول نسخه‌ی قبلی استفاده می‌کند. درست است که بازی Prototype 2 پیشرفت زیادی نداشته اما همچنان می‌تواند برای طرفداران جذاب باشد.

به دنیای Prototype 2 خوش‌آمدید. بعضی از مناطق نیویورک کاملاً توسط ویروس آلوده‌شده تمامی شهروندان این شهر به هیولاهایی بی‌رحم و خون‌خوار تبدیل‌شده‌اند. بعضی از مناطق نیز به‌ظاهر اوضاع تحت کنترل است اما مردم عادی همچنان بازیچه‌ی دست گروه BlackWatch هستند. شخصیت اصلی بازی ” جیمز هلر ” نام دارد او که ظاهراً یک سرباز کارکشته است به یکی از مناطق نابودشده‌ی نیویورک می‌رود. در همین زمان ” الکس مرسر” که شخصیت اصلی نسخه‌ی قبل بود . به جیمز هلر حمله کرده و ویروس را  به او منتقل می‌کند.

داستان بازی همانند نسخه‌ی قبل است. سازندگان ریسک نکرده و هیچ تغییر بزرگی در داستان یا گیم پلی بازی نداده‌اند. بازی به شما حس این را می‌دهد که شما در حال انجام یک دی ال سی برای بازی Prototype هستید. نه یک نسخه کاملاً جدید. جدا از نبود نوآوری، داستان بازی کمی ذهن شما را مشغول می‌کند و از ابتدا تا انتهای بازی شما سؤالات زیادی از خود می‌پرسید اما بازی در اکثر مواقع به شما هیچ اطلاعات کامل و قانع‌کننده‌ای نمی‌دهد. در کل ما شاهد یک داستان ضعیف نیستیم اما نمی‌توانید انتظارات زیادی از آن داشته باشید.

همان‌طور که اشاره شد گیم پلی بازی از همان فرمول نسخه‌ی قبل استفاده می‌کند. بااین‌حال ما شاهد چند قدرت جدید و سیستم ارتقای شخصیت یا آپگرید کارآمد و جالبی هستیم. گیم پلی بازی کمی تکراری شده اما همچنان شما را به خود جذب می‌کند و هیجان‌انگیز است. همانند نسخه‌ی قبل شما با تغذیه کردن هر انسان، خاطرات او را جذب خواهید کرد (انسان‌هایی که می‌توانید خاطرات آن‌ها را جذب کنید محدود و خاص هستند) و قدرت تغییر شکل به آن‌ها را خواهید داشت. همچنین می‌توانید قدرت‌های زیادی را با جذب کردن موجودات زنده ، آزاد کنید. تمامی قدرت‌ها قابلیت ارتقا یافتن را دارند. شهر بازی، بزرگ است و گشت‌وگذار در آن لذت‌بخش، شما کارهای زیادی را می‌توانید در شهر نیویورک انجام دهید. مناطق بازی به 3 قسمت قرمز، زرد، سبز تقسیم می‌شوند که به ترتیب خطرناک‌ترین و امن‌ترین مناطق بازی هستند. در مناطق قرمز ویروس کاملاً کنترل شهر را برعهده‌گرفته است در آنجا موجودات خطرناکی یافت می‌شود. بازی دارای درجه سختی‌های متفاوتی است اما چندان چالش‌برانگیز نیستند و اگر به دنبال چالش هستید انتخاب سخت‌ترین درجه‌ی بازی به شما پیشنهاد می‌شود. بازی کمی سخت‌تر خواهد شد اما در درجه سختی‌های معمولی و پایین‌تر آسان است.

موتور گرافیکی بازی Titanium 2 کمی نسبت به قبل پیشرفت کرده. بیشتر انتقادات نسخه‌ی اول گرافیک Prototype بود . در این نسخه سازندگان زمان بیشتری را صرف برطرف کردن مشکلات گرافیکی و ارتقای آن کرده‌اند اما همچنان بازی، از زمان خود کمی عقب‌تر است. بااین‌حال نمی‌توان از آن مشکل خاصی گرفت. به‌عنوان یک بازی جهان باز طراحی مناطق قابل‌قبول هستند. طراحی شخصیت اصلی نیز خوب کارشده است. بااین‌حال شاهد جزئیات بالایی نیستیم. کیفیت بافت‌ها می‌توانست بهتر باشد. جلوه‌های بصری بازی خوب کارشده‌اند . نورپردازی و افکت‌ها کیفیت قابل قبولی دارند. بااینکه بازی می‌توانست خیلی بهتر باشد اما بازهم برای یک عنوان جهان باز با گیم پلی روان و سریع ، قابل‌قبول است.

در آخر بازی Prototype 2 پیشرفت زیادی نسبت به نسخه‌ی قبلی نداشته اما برای طرفداران سبک اکشن، این بازی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و جذاب باشد. همچنین اگر از نسخه‌ی قبلی بازی لذت بردید. این نسخه را حتماً امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.