Hitman-3
یحیی رحیمی

جزئیات تازه بازی Hitman 3: تم تاریک و جدی تر مامور 47

یحیی رحیمی 6 تیر 1399 بدون دیدگاه
680 بازدید

بازی Hitman 3 در طی رویداد معرفی کنسول پلی استیشن 5 رونمایی شد. این بازی نسبت به نسخه های پیشین از لحاظ گرافیکی پیشرفت زیادی داشته است و حالا خود IO Interactive مسئول نشر بازی است و بالاخره راهش از کمپانی Square Enix جدا شده است. در استریم دیروز این بازی، شاهد معرفی یک سری جزئیات تازه در مورد بازی بودیم که چارچوب کلی را برای ما نمایان کرد.

بار دیگر کنترل شخصیت مامور 47 به بازیکن واگذار خواهد شد. مدیر جامعه کاربران بازی در این استریم گفت که بازی حالا دارای تم تاریک تر و جدی تری است و همین روی شخصیت اصلی نیز تاثیر گذاشته است و به نوعی یکی از عمیق ترین مامور 47 های چند سال اخیر را از لحاظ شخصیت پردازی شاهد خواهیم بود. 47 سیاه پوش شده است اما هنوز هم آن طنز خاص بازی وجود دارد و تنها به صورت تاریک تری خود فضا را شاهد خواهیم بود.

در مورد مراحل بازی باید گفت که 6 مکان بزرگ در بازی وجود خواهند داشت. اولین آن‌ها دوبی خواهد بود و همچنین یک سری شهرها از بازی های قبلی نیز دوباره زنده می شوند و همین باعث شده است یکی از بهترین نسخه های چند وقت اخیرا را ببینیم. این باعث شده است که قراردادهایی بسیار سخت به بازیکن محول شود که انجام آن‌ها چندان کار آسانی نخواهد بود. خود مامور 47 هم علاوه بر سبک مخفی کاری مخصوص خود، کمی وارد کارهای اکشن هم خواهد شد و قرار نیست تنها در خفا به قتل پرداخت.

استفاده از لباس های متنوع بخشی از بازی Hitman 3 را تشکیل داده است و این بار می توان از انواع و اقسام پوشش های جدید استفاده کرد. علاوه بر این جزئیات، صداپیشه اصلی بازی نیز معرفی شده است و قرار است که صدای الیویا هال وسط Isaura Barbe-Brown اجرا شود و همچنین صدای لوکاس گری نیز John Hopkins. خود مامور 47 نیز برای بار دیگر توسط دیوید بتسون صداپیشگی خواهد شد. این هشتمین بار است که مامور 47 را با صدای این فرد می بینیم.

بازی هیتمن 3 در سال 2021 روی کنسول های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.