Hitman
مهدی ملکی

مجموعه Hitman یک هفته دیگر 20 ساله می‌شود

مهدی ملکی 23 آبان 1399 بدون دیدگاه
1,454 بازدید

نمایش امسال سونی به جز معرفی پلی استیشن 5 شامل معرفی برخی بازی‌های انحصاری و مالتی پلتفرم نیز بود. در بین این بازی‌ها مطمئناً هواداران بسیاری با دیدن تریلر بازی Hitman 3 به وجد آمدند. هوادارانی که ممکن است اولین بار 20 سال پیش با این مجموعه آشنا شده و تحت نام مامور 47، به‌عنوان مخوف‌ترین قاتل تاریخ نقش‌آفرینی کرده باشند.

21 نوامبر روز بزرگی برای IO Interactive محسوب می‌شود. چرا که در سال 2000، یعنی 20 سال پیش،‌ بازی Hitman: Codename 47 عرضه شد؛ عنوانی که اولین بازی مجموعه به شمار می‌آید و با احتساب Hitman 3 که سال آینده راهی بازار می‌شود؛ تا به حال‌ 8 عنوان از این مجموعه توسعه‌یافته است.

طی این مدت، سری بازی‌ Hitman موفق شده است که بیش از 70 میلیون بازیکن را جذب خود کند؛ پس عجیب نیست که IO Interactive جشن گرفته و پیش از موعد 20 سالگی آن را روی وبلاگشان به اشتراک گذاشته‌ است. اگر دقیق‌تر بخواهیم نگاه بیندازیم سال 2016 بود که این استودیو طی یک سافت ریبوت، اولین بازی از سه‌گانه World of Assassination را تحت عنوان Hitman عرضه کرد. طی این سافت ریبوت، نحوه انتشار بازی تغییر کرد و به صورت اپیزود راهی بازار شد. همچنین بازی گزینه‌های متعددی را جهت پیشبرد مراحل به بازیکن منتقل می‌کرد و به گونه‌ای، سبک سندباکس را یادآور می‌شد. بازی Hitman 2 در سال 2018 با طراحی مراحل خیره‌کننده‌ای که داشت، مفهوم سندباکس را بار دیگر تعریف و راه‌های بسیاری برای رسیدن به هدف و حمله به آن فراهم ‌کرد.

اگرچه موارد بسیاری درباره سری جدید Hitman وجود دارد که عاشق آن‌ها شویم، اما نسخه‌های اولیه مجموعه همیشه حس منحصربه‌فردی برای هواداران داشته است. استودیو IO Interactive با اضافه کردن مراحل جدید که شامل مکان‌های برجسته‌ است، هر بازیکنی آرزوی قرارگیری در آن‌ها را دارد، کار‌های بزرگی را با مجموعه جدید انجام داد. در حالی که این مجموعه همیشه به خاطر تمرکز عمیقی که روی داستان و جزئیاتی که به ژانر مخفی‌کاری اضافه کرد شناخته خواهد ماند اما همه بازی‌های Hitman جذابیت‌های خاص خودشان را دارند؛ حتی نسخه Absolution که تعداد زیادی از بازیکنان را راضی نکرده بود.

استودیو IO Interactive از بازیکنان دعوت کرده است که با استفاده از هشتگ #Hitman20Years سالگرد 20 سالگی بازی را جشن بگیرند و خاطرات موردعلاقه یا کارهای هنری که مربوط به این مجموعه است را با دیگران به اشتراک بگذارند. بازی Hitman 3 در تاریخ 1 بهمن 1399 برای پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم عرضه خواهد شد.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.