دانلود بازی Super Toy Cars Offroad برای PC
دانلود بازی Super Toy Cars Offroad برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Super Toy Cars Offroad برای PC

پارسی گیم 1 اسفند 1400 بدون دیدگاه
6,040 بازدید

دانلود بازی Super Toy Cars Offroad برای کامپیوتر

سبک اتومبیل‌رانی از گذشته یکی از سبک‌های جذاب و سرگرم‌کننده در بازی‌های ویدیویی بوده است. تنوع بازی‌های این ژانر در حد بالایی بوده و برای سلایق مختلف، عناوین بسیاری وجود دارد. کنترل و رانندگی اتومبیل‌های مسابقه‌ای مختلف در کلاس‌های متنوع، ویژگی بارز بازی‌های مسابقه‌ای هستند. بازی Super Toy Cars Offroad از استودیو Eclipse Games عنوانی مسابقه‌ای بوده که در آن باید ماشین‌های اسباب‌بازی کنترلی را هدایت کرده و از هیجان بی حد و مرز داخل پیست لذت ببرید.

این بازی تمرکز زیادی در کلاس آفرود داشته و تمامی اتومبیل‌های مسابقه‌ای موجود در آن، در همین دسته قرار می‌گیرند. بیشتر پیست‌ها و زمین‌های مسابقه‌ای مسیرهای خاکی و شنی هستند که با توجه به سناریو بازی که مربوط به ماشین‌های کوچک کنترلی است، زمین‌های بازی کوچک در دنیای واقعی هستند. شما در این بازی به بیش از 20 مدل اتومبیل مختلف دسترسی دارید که هر کدام ظاهر و ویژگی‌های منحصربه‌فرد دارند. برخی از اتومبیل‌ها چابک و کوچک بوده اما با یک ضربه تخریب می‌شوند و برخی دیگر جثه بزرگی داشته و قدرتمندتر هستند؛ اما سرعت حرکت آهسته‌تری دارند.

گرافیک بازی یکی از ویژگی‌های بارز و جذابش بوده که طراحی‌های همه‌چیز را به‌خوبی انجام داده و تصاویر پر جزییات و زیبایی را خلق کرده است. تمامی اتومبیل‌ها و اجزای آن با دقتی بالا طراحی شده‌اند. علاوه بر این وجود فیزیک واقع‌گرایانه و قابلیت تخریب پذیری اتومبیل‌ها هیجان و لذت بیشتری به گیم پلی بازی افزوده که نظیرش را در کمتر بازی دیگری مشاهده خواهید کرد. در مجموع بازی Super Toy Cars Offroad را می‌توان تجربه‌ای لذت‌بخش در سبک اتومبیل‌رانی آرکید دانست.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Need for Speed Heat و F1 2020 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Super Toy Cars Offroad با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i3 or similar
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVidia 550 or similar
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel i5 or similar
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 750 or similar
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Super Toy Cars Offroad brings the series off the beaten track and into the mud, sand, snow, and more! Find your own way in this fast-paced arcade racing game where you control miniature offroad cars that speed through amazing tracks populated with supersized everyday objects.
Drive your offroad vehicle where no other toy has gone before! Leave your own trail through burning beach sands among suncream and sandcastles, or step in virgin snow among huge snowboards and ski goggles, or through any of the impressively detailed 15 tracks available in the game.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.