Hitman 3
مهدی ملکی

بازی Hitman 3 از ویژگی State Share گوگل استادیا استفاده خواهد کرد

مهدی ملکی 30 دی 1399 بدون دیدگاه
396 بازدید

بازی Hitman 3 تنها چند روز دیگر عرضه می‌شود و پس از نزدیک به 5 سال ماجراهای سه‌گانه جدید مجموعه را به اتمام می‌رساند. این اثر طی نسل هشتم و نسل‌های پیشین همواره با قدرت حضور داشته و ژانر مخفی‌کاری را به یک پله بالاتر سوق داده است. این بازی به زودی تقریباً برای تمام پلفترم‌های مدرن عرضه می‌شود و نمی‌توان از این لحاظ شکایتی را به تیم سازنده وارد کرد. حال مشخص شده است که نسخه گوگل استادیا به یک ویژگی مخصوص نیز مجهز خواهد بود.

طبق اعلام وب‌سایت رسمی استادیا، بازی Hitman 3 همزمان با عرضه روی این پلتفرم به ویژگی State Share مجهز خواهد شد. در واقع این ویژگی به شما یا دیگران اجازه می‌دهد که تصاویر و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید و حداقل از لحاظ تئوری، یک مرحله را به گونه‌ای به اتمام برسانید که این محتویات را شامل باشند. در این حالت شما حتی قادر هستید از سلاح‌هایی استفاده کنید که تا به حال آزادشان نکرده‌اید. همچنین لازم به ذکر است که این ویژگی برای سه نسخه مجموعه جدید در دسترس خواهد بود.

وجود این موضوع که شما تنها روی یک لینک کلیک کنید و مستقیماً به مرحله و شرایط یک بازیکن دیگر وارد شوید، موضوع جالبی به نظر می‌رسد. با این که اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها چیز ناآشنایی نیست و اولین بار پلی استیشن 4 سال‌ها پیش به آن بهایی بسیاری داد، اما فناوری چشم‌اندازهایی را ترسیم می‌کند که پیش‌تر قابل درک نبودند. برای مثال تا نسل هفتم هیچ کس حتی به وجود سرویس‌های استریم بازی توجه نمی‌کرد و حال ما در مورد ویژگی‌های چنین سرویس‌هایی صحبت می‌کنیم.

بازی Hitman 3 در تاریخ 20 ژانویه سال میلادی جاری یا به عبارتی 1 بهمن‌ماه 1399 در دسترس تمام کاربران پلتفرم‌های بازی نوین قرار خواهد گرفت. همان‌طور که ذکر شد، شما در نسخه استادیا به مزایای ویژه‌ای دست می‌یابید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.