Cyberpunk-Edgerunners
یحیی رحیمی

انیمه Cyberpunk: Edgerunners معرفی شد؛ پخش در سال 2022

یحیی رحیمی 6 تیر 1399 بدون دیدگاه
655 بازدید

در کنار معرفی جزئیات تازه ای از بازی Cyberpunk 2077 شاهد معرفی انیمه Cyberpunk: Edgerunners بودیم. این انیمه داستان بازی را به شکل دیگری روایت می کند و قرار است در سال 2022 میلادی روی پلتفرم نتفلیکس پخش شود و در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد.

انیمه Cyberpunk: Edgerunners نتیجه همکاری میان استودیو CD Projekt RED و Studio Trigger است. این انیمه روی نتفلیکس پخش خواهد بود. خود استودیو تا به حال عناوین Kill la Kill و Little Witch Academia را پخش کرده است و این انیمه جدید می تواند کیفیت استودیو را یک پله بالاتر ببرد و آن را به شهرت برساند.

در حال حاضر می دانیم که انیمه Cyberpunk: Edgerunners قرار است داستانی جداگانه در آینده ای مشابه بازی اصلی داشته باشد. همچنین کل کار در 10 قسمت پخش خواهد شد و پلات نیز یک کودک خیابانی را نشان می دهد که به دنبال بقا در این دنیای بسیار پیچیده است. این کودک البته چندان با شهرهای آینده نمی سازد و همین باعث ایجاد چالش های بزرگی برای او شده است و قرار است شاهد حل این چالش ها در یک انیمه هیجان انگیز باشیم.

معرفی این انیمه در طی استریم زنده گیم پلی بازی سایبرپانک 2077 یک غافل گیری بزرگ بود. اینکه استودیو این اندازه به فکر گسترش فرانچایز تحت توسعه خود است، نشان از تلاش و اراده بالای توسعه دهندگان دارد. فکر به اینکه یک انیمه فرار است از بازی ساخته شود، بسیار هیجان انگیز است و اینکه استودیو تریگر در حال ساخت آن است، هیجان را دوبرابر می کند.

در طی رویداد بررسی گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 شاهد بخش های مختلف بازی بودیم. از جمله آن‌ها می توان به بدلنز اشاره کرد که یک خط داستانی جداگانه خارج از شهر است و همچنین چیپ داخل سر شخصیت اصلی که می تواند همه چیز را نشان دهد و خاطرات گذشته و هر آنچه در شهر اتفاق افتاده است را مانند دوربین روایت کند. انیمه Cyberpunk: Edgerunners در سال 2022 و در 10 قسمت منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.