A-Game-of-Thrones_-The-Board-Game-Digital
یحیی رحیمی

بازی A Game of Thrones: The Board Game در راه PC

یحیی رحیمی 29 خرداد 1399 بدون دیدگاه
866 بازدید

استودیو Asmodee Digital بار دیگر برگشته است و با خود بازی A Game of Thrones: The Board Game را آورده است. بازی های فکری و رومیزی طرفداران زیادی دارد و بازار بزرگی را برای خودشان دارند. کمپانی های مختلف مدتی است که این بازی های فیزیکی را دیجیتالی کرده اند و نمونه های مختلفی را نیز مشاهده کرده ایم. به نظر می رسد که بازی تاج و تخت نیز بالاخره یک نمونه دیجیتالی دریافت خواهد کرد.

اگر تا به حال بازی A Game of Thrones: The Board Game را تجربه نکرده اید، باید گفت که 6 نفر می توانند کنار هم بنشیند و یک تجربه استراتژیک فوق العاده داشته باشند. این عنوان در واقع ترکیبی از مدیریت منابع، تصمیمات مخفی و تصرف قلمرو دشمن است و دقیقا حسی همانند کتاب اصلی را منتقل می کند. هنگامی که بازی را تجربه می کنید، انگار داخل وستروس قرار دارید و به صورت مداوم برای تخت آهنی تلاش خواهید کرد.

نسخه فیزیکی بازی کمی طولانی است و ممکن است تجربه چند ساعته آن شما را خسته کند اما نسخه دیجیتالی قرار است زیر یک ساعت تمام شود و فرصتی هیجان انگیز در اختیار بازیکن قرار خواهد داد. در واقع بخش استراتژیک این بازی بسیار زمان بر است و به همین دلیل افراد زیادی از خرید آن سر باز زده اند. حالا فرصت خوبی است که سر وقت آن رفت.

تعدادی باور دارند که بازی های رومیزی که دیجیتالی می شوند، آن حس اصلی خود را از دست می دهند اما باید گفت که استودیوها به خوبی از پس این کار برآمده اند و نسخه های مختلف منتشر نشده نیز حاکی از همین مساله است. شخصا پیشنهاد می کنم که این یکی را از دست ندهید. در حال حاضر تاریخ دقیق انتشار بازی A Game of Thrones: The Board Game مشخص نیست اما توسعه دهنده از عرضه بازی در سه ماهه آخر 2020 و روی فروشگاه استیم خبر داده است.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.