بازی گیم آف ترونز
یحیی رحیمی

بازی موبایل گیم آف ترونز توسط استودیو Netmarble معرفی شد

یحیی رحیمی 9 بهمن 1400 بدون دیدگاه
719 بازدید

Netmarble Games، استودیو توسعه‌دهنده بازی و ناشر واقع در کشور کره جنوبی، اولین بازی موبایل گیم آف ترونز را در سبک MMORPG معرفی کرده است. این استودیو کره‌ای با برگزاری رویدادی مطبوعاتی، نوزده بازی موبایل به همراه بازی Game of Thrones را معرفی کرد. تمامی این بازی‌ها در دست توسعه قرار دارند و در ماه‌ها و سال‌های آینده برای موبایل منتشر می‌شوند.

طبق آخرین اخبار بازی موبایل، بازی گیم آف ترونز در سبک MMORPG و جهان آزاد خواهد بود و اثری است که توسط خود شرکت Netmarble ساخته و پشتیبانی می‌شود. توسعه‌دهنده می‌گوید که کیفیت بازی مشابه عناوین کنسول خواهد بود و با یک اثر فانتزی با گرافیک فوق واقعی روبه‌رو هستیم که تجربه‌ای چند نفره در مقیاسی وسیع ارائه می‌دهد. بازی‌های مختلفی از مجموعه گیم آف ترونز ساخته شده‌اند، اما هیچ‌کدام کیفیتی به‌اندازه این بازی جدید نداشته‌اند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از بازی Game of Thrones برای موبایل در دسترس نیست و تنها یک تیزر کوتاه منتشر شده است. این شرکت کره‌ای در سال 2000 تأسیس شده است و بیشتر به دلیل ساخت بازی موفق MARVEL Future Fight و Seven Knights شناخته می‌شود. ساخت بازی گیم آف ترونز، پروژه‌ای دشوار خواهد بود که با توجه به تجربه‌ی آن‌ها در زمینه توسعه بازی موبایل؛ انتظار یک اثر باکیفیت را داریم.

بازی موبایل Game of Thrones

بازی موبایل گیم آف ترونز با گرافیک واقعی ساخته می‌شود

تیزر منتشر شده از بازی، تعدادی از مکان‌های ویژه و شخصیت‌های مطرح سریال بازی تاج و تخت را نشان داد. شروع تیزر با نمایش «دیوار» شروع می‌شود و در صحنه بعدی، سوارکاری را می‌بینیم که شباهت زیادی به جان اسنو دارد و در حال رفتن به سوی دیوار بلند مشهور در شمالی‌ترین بخش جهان گیم آف ترونز است. همین سوارکار را بعداً می‌بینیم که به سوی Eyrie می‌رود. این دو صحنه با سکانسی مهیج دنبال می‌شود و می‌بینیم که یک اژدها در حال نابود کردن ارتش مردگان، احتمالاً بیرون وینترفل است.

بازی موبایل گیم آف ترونز

تیزر بازی موبایل Game of Thrones در نهایت «نایت کینگ» را نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین تهدید برای وستروس است. از آنجایی که با یک بازی MMORPG روبه‌رو هستیم؛ انتظار دنیاهای وسیعی را داریم که هزاران نفر بازی‌کننده را سرگرم می‌کند. این اولین بازی از مجموعه گیم آف ترونز نیست که ساخته شده است و استودیو Telltale Games در سال 2014 به ساخت بازی مشابه پرداخت. بازی‌های بسیار متنوعی هم برای موبایل ساخته شده‌اند که هیچ‌کدام در قد و قواره کتاب و سریال نبوده‌اند. Game of Thrones Conquest یکی از بازی‌های موبایل است که کیفیت بهتری از بقیه دارد.

زمان انتشار بازی جدید استودیو Netmarble Games مشخص نیست و منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در ماه‌های آینده باشید.

منبع: GamingPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.