میسی ویلیامز The Last of Us لست اف اس
محمد صادق شجاعی

میسی ویلیامز برای ایفای نقش الی در فیلم The Last of Us در نظر گرفته شده بود

محمد صادق شجاعی 16 دی 1401 بدون دیدگاه
485 بازدید

نیل دراکمن، خالق سری لست اف اس، اعلام کرده است که پیش از توقف ساخت فیلم اقتباسی از بازی The Last of Us، دو بازیگر برای ایفای نقش به عنوان شخصیت الی در نظر گرفته شده بود. این هنرمندان میسی ویلیامز (بازیگر سریال Game of Thrones) و کیتلین دیور (بازیگر فیلم Booksmart) هستند.

سریال The Last of Us به زودی از شبکه HBO پخش خواهد شد. نیل دراکمن، خالق سری لست اف اس و رئیس استودیو ناتی داگ، به همراه کریگ مازین، خالق سریال چرنوبیل، نویسنده‌های این سریال هستند. رسانه Hollywood Reporter اخیرا مصاحبه‌ای با آن‌ها ترتیب داده که در قالب آن اطلاعات مختلفی ارائه شده است.

در قالب این مصاحبه، نیل دراکمن به این نکته اشاره می‌کند که پیدا کردن بازیگر مناسب برای ایفای نقش الی اهمیت بسیار زیادی داشته است. به همین دلیل سازندگان سریال The Last of Us از افراد زیادی تست گرفته و نامزد‌های متعددی را بررسی کرده‌اند. با استناد به گفته‌های خالق سری لست اف اس، بازیگر نقش الی باید فردی «سر‌سخت، آسیب‌پذیر و عاقل‌تر از سنش ظاهر شده و همچنین پتانسیل خشونت را داشته باشد.»

میسی ویلیامز The Last of Us لست اف اس

سن میسی ویلیامز مانعی در برابر حضور در سریال The Last of Us

نیل دراکمن فاش کرد که میسی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک در سریال بازی تاج و تخت، برای ایفای نقش به عنوان الی در فیلم The Last of Us در نظر گرفته شده بود. کیتلین دیور، بازیگر سریال Unbelievable، دیگر هنرمند مورد‌نظر سازندگان برای نقش مذکور بود. با این حال فیلم لست اف اس لغو و روند ساخت آن متوقف شد. نیل دراکمن توضیح داده است که در زمان آغاز ساخت سریال The Last of Us ، سن میسی ویلیامز و کیتلین دیور بالا رفته و دیگر مناسب نقش الی نبودند.

نیل دراکمن و کریگ مازین در نهایت در انتخاب بلا رمزی به توافق رسیدند. آن‌ها در این رابطه گفته‌اند: «بازی بلا رمزی خیلی واقعی بود. انگار که خود الی به دنیای لایو اکشن پا گذاشته است. ایفای نقش او حس تماشای یک بازیگر را القا نمی‌کرد». سریال The Last of Us در تاریخ 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) از شبکه HBO پخش خواهد شد.

نظر شما در مورد هنرنمایی میسی ویلیامز در نقش الی در فیلم The Last of Us  چیست؟ به نظر شما در صورت ساخت این اثر اقتباسی، بازیگر مذکور از پس ایفای نقش الی بر‌می‌آمد؟ آیا بلا رمزی را گزینه‌ای بهتر می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.