ps5
یحیی رحیمی

مدیر بازاریابی پلی استیشن: بیشترین تعداد بازی های انحصاری را با PS5 داریم

یحیی رحیمی 26 خرداد 1399 بدون دیدگاه
680 بازدید

سونی بالاخره کنسول پلی استیشن 5 را از معرفی کرد و حالا می دانیم که با چه سخت افزاری روبه رو هستیم. به دنبال آن تعداد زیادی بازی های مختلف نیز معرفی شد و خوشبختانه شاهد معرفی چند عنوان انحصاری نیز بودیم و از همین الان می دانیم که با یک نسل از بازی های فوق العاده روبه رو هستیم.

اریک لمپل، مدیر بازاریابی جهانی پلی استیشن، در گفتگو با پادکست رسمی پلی استیشن در مورد بازی های انحصاری کنسول جدید سونی صحبت کرده است. او گفته است که شاهد بزرگ ترین و بیشترین بازی های انحصاری از سوی استودیوهای سونی هستیم. او همچنین در مورد بازی های معرفی شده چون Gran Turismo 7 نیز صحبت کرده است:

این بزرگ ترین ترکیب بازی در تاریخ پلی استیشن است. ما واقعا خوش شانسیم که این تعداد عنوان بزرگ و شخصیت هایی داریم که مردم در طول سالها با آن بزرگ شده اند. از اینکه می بینیم استودیوهایمان این چنین بازی هایی را در زمان عرضه کنسول منتشر می کنند هیجان زده ام. شاهد فرانچایزهای بزرگی هچون گرن توریسمو و رتچت و کلانک بودیم. جدا از آن بازی های تازه ای را مانند Horizon Forbidden West دیدیم و البته موردعلاقه من: Marvel’s Spider-Man: Miles Morales. مایلز یک شخصیت دوست داشتنی است و حالا فرصت آن را داریم که جای او بازی کنیم.

 

یک سری بازی ها را مانند Demon’s Souls remake داریم که طرفداران سالهاست انتظار آن را می کشند. واقعا خوش شانسیم که می توانیم چنین عنوانی را بازی کنیم. بازی فوق العاده زیبا و خیره کننده است و مطمئنم وقتی طرفداران آن را ببینند شگفت زده خواهند شد.

دیروز مدیرعامل PlayStation گفته بود که هنوز بازی های زیادی در دست معرفی هستند و این تنها شروع بود. فعلا باید منتظر کنفرانس های بعدی سونی باشیم. نظر شما چیست؟ آیا بازی های معرفی شده شما را تحت تاثیر قرار دادند؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.