Horizon Forbidden West
یحیی رحیمی

10 نکته که از معرفی بازی Horizon: Forbidden West فهمیدیم

یحیی رحیمی 23 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,623 بازدید

سونی به‌صورت رسمی بازی جدید Horizon: Forbidden West را معرفی کرد. این نسخه دنباله بازی Horizon Zero Dawn است و یک ماجراجویی جدید را پیش رویمان می‌گذارد. تریلر معرفی زیبای بازی را مشاهده کنید تا با فضای بازی آشنا شوید. اما این تریلر نکات ویژه‌ای دارد که به آن‌ها می‌پردازیم!

1 – زمان بازی جلوتر از نسخه اول است

سخت است که بگوییم دقیقاً چه اندازه از بازی اول فاصله گرفته‌ایم. هرچند که گفته می‌شود 1000 سال از نابودی Olen One فاصله‌داریم. بازی اصلی حوالی سال 3040 میلادی روایت می‌شد و این دقیقاً 974 سال پس از نابودی نسل بشر بود. در این نسخه جدید، آلوی 26 سال پیرتر شده است و حالا 45 سال سن دارد اما بازهم ظاهر او همانند یک دختر کاملاً جوان است.

2 – لوکیشن بازی کاملا جدید است

بازی اصلی در ایالت‌های کلرادو و یوتا قرار داشت اما مکان جدید ما را به سمت غرب آمریکا می‌برد. اسم بازی نیز دقیقاً همین را خاطرنشان می‌کند. به نظر می‌رسد که شاهد شهر سان‌فرانسیسکو هستیم و حتی پلی گلدن گیت نیز در نقشه بازی وجود دارد. یک سری اشارات داخل بازی استفاده از لاس‌وگاس را هم برجسته می‌کند.

3 – فضای بازی زیباتر شده است

Horizon Forbbiden West

تریلر Horizon: Forbidden West فوق‌العاده به نظر می‌رسد اما اگر آن را با نسخه اصلی مقایسه کنیم، شاهد تفاوت‌های زیادی هستیم. اقیانوس‌هایی با رنگ آبی شفاف و البته اضافه شدن دنیای زیرآب و موجوداتی دریایی در نوع خودش بی‌نظیر است. همچنین شاهد یک سری ساختمان خراش‌ها هستیم و البته ربات‌های عظیم نیز بخشی از تجربه بازی هستند. همه‌چیز تفاوت کرده است و به نظر دنیا به سمت طبیعی شدن پیش رفته است.

4 – دنیای بازی با یک انقراض دیگر روبه‌رو است

شبیه سیستمی که بازی را در نسخه اول به سمت خشونت شدیدی می‌کشاند، بازی Horizon: Forbidden West نیز دوباره روی بشریت و انقراض زوم کرده است. طبیعت دوباره در حال جان دادن است و به نظر یک نوع گیاه قرمز وجود دارد که در حال نابود کردن کل دنیاست. در سوی دیگر ماهی‌ها نیز در حال نابودی هستند و همه‌چیز به سمت قرمز شدن پیش می‌رود. به نظر شما چه چیزی باعث شده است دنیا به این سمت برود؟

5 – آلوی هنوز از فناوری‌های گذشته استفاده می‌کند

Horizon Forbidden West

مشخص است که شخصیت آلوی هنوز هم فناوری‌های بازی اولیه را دارد. دستگاهی که داخل گوشش قرار دارد و البته اسب عجیبش نیز همراه اوست. به نظر می‌رسد که این دفعه شاهد یک ترکیب بهتر از انسان و ماشین هستیم و توسعه‌دهندگان بالاخره توانسته‌اند تعادل خوبی در این مورد ایجاد کنند.

6 – جستجو در زیردریا فوق‌العاده گسترده است

آلوی در بازی Horizon: Forbidden West زیردریا می‌شود و اقیانوس غرب آمریکا را جستجو می‌کند. در این میان موجودات مختلفی وجود دارند و همچنین مکانیسم‌های جدیدی نیز برای او تعریف‌شده‌اند. باید بتوانید خوب جستجو کنید و از شر کوسه‌ها نیز در امان بمانید.

Horizon Forbidden West 3

7 – Sylen ها به دنبال دسترسی به قدرت HADES هستند

مشخص است که Sylen ها دوباره برگشته‌اند و به دنبال دست‌یابی به نیروی HADES هستند. مشخص نیست که این افراد به دنبال انتقال فناوری به پیروان جدید خود هستند و اینکه آلوی چطور بدون این فناوری زندگی می‌کند. نوع جدید Sylens چطور از این قدرت استفاده می‌کنند. سؤالات زیادی وجود دارد که باید پاسخ داده شوند.

8 – چه بر سر آسمان بازی آماده است؟

Horizon Forbidden West

در چندتکه از تریلر بازی Horizon: Forbidden West شاهد یک آسمان عجیب بودیم. جایی که یک گردباد عظیم خودش را نشان داده است و همه‌چیز به‌سرعت در حال گسترش بود. دنیا خاکستری و تاریک بود و گیاهان قرمز نیز همه‌جا را پوشانده‌اند. واقعاً چه بر سر دنیا آماده است؟

9 – انواع مختلف ماشین‌ها ظهور کرده‌اند

در تریلر سه‌دقیقه‌ای باز شاهد سه نوع ماشین تازه بودیم. البته لاک‌پشت‌های عظیم نیز وجود دارند و فیل‌های بزرگ نیز بخشی از ماجرا هستند. همچنین یک سری موجودات در حال پرواز نیز فضای بازی را مزین کرده‌اند. در ادامه می‌توان چند نوع ماشین آشنا را همچون Snapmaw، Charger و Scrapper نیز مشاهده کرد.

10 – قبایل تازه از راه رسیده‌اند

در آخر ویدیو می‌توانیم یک قبیله تازه را مشاهده کنیم که سلاح‌های مخوفی در دست دارند و به نظر بسیار قدرتمند می‌رسند. به نظر نمی‌رسد که این نوع چندان مهربان باشند و با آن اسکلت‌ها و ترکیب سلاح‌هایشان بلای بزرگی سر ما خواهند آورد. باید منتظر جزئیات بیشتری باشیم.
نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.