ARK
یحیی رحیمی

بازی های مجانی این هفته Epic Games Store: همراه ARK و Samurai Shodown شوید

یحیی رحیمی 22 خرداد 1399 بدون دیدگاه
668 بازدید

فروشگاه Epic Games Store امروز لیست بازی های مجانی هفته را منتشر کرده است و می توان از دو بازی کاملا جدید لذت برد. از سال 2018 تا به حال به صورت هفتگی شاهد بازی های مجانی هستیم و تا به حال بیش از 1000 دلار بازی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این هفته نیز می توانید بازی ARK را دریافت کنید.

چند روز پیش گفته شد که بازی Samurai Shodown NeoGeo Collection به صورت مجانی در اختیار همه قرار داده خواهد شد و بالاخره از امروز می توانید این بازی جذاب را دریافت کنید. این بازی یک تجربه مبارزه ای و اکشن در اختیار شما قرار می دهد و می توانید ساعت ها مبارزه را در دل این بازی جذاب تجربه کنید.

دیگر بازی مجانی هفته نیز ARK: Survival Evolved است. این بازی شما را در یک دنیای آخرالزمانی قرار می دهد و بعد از اتفاقاتی عجیب در جزیره ای ناشناخته بیدار می شوید و تنها چیزی که اطرفاتان مشاهده می کنید، دایناسورهایی عظیم هستند. در نگاه اول این دایناسورها بی خطر به نظر می رسند اما بعدها متوجه می شوید که بزرگ ترین خطر برای بقای شما همین دایناسورهای به ظاهر گیاه خوار است.

Survival Evolved اسم بسته الحاقی آخر بازی است و شاهد آیتم های جدیدی هستیم و البته هوش مصنوعی جدید نیز رنگ و روی بهتری به آن بخشیده است. هفته گذشته نیز شاهد دریافت بازی Overcooked بودیم که برای دومین بار مجانی شد و به این دلیل بود که ARK دیرتر از آنچه فکر می کردیم مجانی شد.

می توانید بازی Overcooked را هم تا آخر امروز به صورت مجانی دریافت کنید اما باید گفت که بازی های این هفته از امروز روی فروشگاه قرار خواهند گرفت و می توانید با مراجعه به فروشگاه، آن‌ها را برای همیشه به حساب کاربری خود اضافه کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.