overcooked
یحیی رحیمی

بازی Overcooked را مجانی روی Epic Games Store تجربه کنید

یحیی رحیمی 16 خرداد 1399 بدون دیدگاه
970 بازدید

اگر مدت هاست به دنبال تجربه بازی گروهی Overcooked هستید، حالا فرصت خوبی است که این بازی تجربه کنید. فروشگاه Epic Games Store این بازی را مجانی کرده است و می توانید برای همیشه آن را به حساب کاربری خود اضافه کنید.

بازی Overcooked در واقع یک اکشن شبیه ساز آشپزی است که توسط استودیو Ghost Town Games ساخته شده است. این بازی یک آشپزخانه را در اختیار شما قرار می دهد و چالش های مختلفی را در طول پختن غذا همچون شستن ظرف ها و همچنین سر رفتن برنج و …. پیش روی شما قرار می دهد.

در Overcooked شما مدیریت یک رستوران سیار را بر عهده‌دارید و در کنار دستیاران خود به اقصی نقاط جهان سفر خواهید کرد و غذاهای مختلفی را جلوی مشتری سر خواهید کرد. هر مرحله از بازی شامل خرد کردن، مخلوط پخت و البته تحویل غذا است. ممکن است فکر کنید که با مراحل بسیار آسانی روبه‌رو هستید اما باید گفت که در میانه بازی است که می‌فهمید چه اندازه فشار روی شماست.

به‌طورکلی باید وظایف مختلف را میان دوستانتان پخش‌کنید و یکی را به ظرف شستن، یکی را به خرد کردن و دیگری را نیز به پختن و پرتاب غذا بگمارید. بازی آن‌قدر هیجان‌انگیز طراحی‌شده است که هرلحظه استرس این را خواهید داشت که اتفاق ناگواری رخ بدهد. ممکن است زیر اجاق را خاموش نکرده باشید و کل آشپزخانه آتش بگیرد یا اینکه غذای بی‌کیفیتی را به مشتری تحویل داده باشید.

این دومین بار است که بازی Overcooked به صورت مجانی در اختیار کاربران Epic Games Store قرار داده می شود. می توانید از لینک زیر بازی را دریافت کنید.

 

Overcooked

 

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.