dead-island-2
یحیی رحیمی

استودیو Koch Media از روند توسعه Dead Island 2 می‌گوید: بازی زنده و در حال ساخت!

یحیی رحیمی 24 آبان 1398 بدون دیدگاه
589 بازدید

اخیرا مدیرعامل استودیو Koch Media به نام Klemens Kundratitz اطلاعاتی در مورد روند ساخت بازی Dead Island 2 ارایه کرده است. کسی باور نمی کرد که فرایند توسعه این بازی هنوز زنده باشد اما به یک باره همه چیز برعکس شد و فهمیدیم که توسعه دهنده دست به ساخت دوباره آن زده است.

Klemens در این مورد گفته است که بازی Dead Island برند بسیار مهمی برای استودیو است و برای همین باید به بهترین شیوه آن را ساخت. این بازی ابتدا در سال 2014 معرفی شد و آن زمان استودیو Techland به عنوان ناشر معرفی شد. از آن زمان توسعه بازی به چندین استودیو دیگر سپرده شده است و این استودیو Dambuster است که حالا سکان کار را برعهده گرفته است و قرار است بازی Dead Island 2 را به سلامت به ساحل آرامش برساند.

همان طور که شاید بدانید، Koch Media حالا تحت مالکیت THQ Nordic است و همین باعث شده است که ارتباط خوبی میان ناشر و توسعه دهنده ایجاد شود. مدیرعامل این کمپانی در ادامه گفته است که:

اینکه به همه بگویم بازی حالا در دستان استودیو سوم است داستانی عالی است اما ما می خواهیم بر اساس نتیجه نهایی خود قضاوت شویم و وقتی که بازی نیز منتشر شود یک عنوان زامبی فوق العاده را شاهد خواهیم بود. ما تمام نیرو و توان خود را روی این بازی گذاشته ایم.

سری بازی Dead Island در سال 2011 شروع به کار کرد و در سال 2013 نیز شاهد انتشار یک اسپین آف از آن بودیم. از آن موقع تا به حال هر چه برنامه ریزی برای ساخت نسخه بعدی بازی شده است به لغو کشیده شده است و بعد از چند سال سکوت است که حالا می شنویم Dead Island 2 در دست ساخت است. فعلا تاریخ عرضه بازی مشخص نیست و باید منتظر آن بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: Dual Shockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.