بازی Dead Island 2
یحیی رحیمی

بازی Dead Island 2‌ از دنوو استفاده می‌کند

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1402 2 دیدگاه
770 بازدید

بازی Dead Island 2 امروز رسماً منتشر می‌شود و طبق بررسی‌های انجام‌شده از نرم‌افزار حفاظتی دنوو (Denuvo) برای جلوگیری از کرک شدن استفاده می‌کند. این نرم‌افزار که در طی سال اخیر میلادی مورد استفاده ناشران زیادی قرار گرفته است، امکان اجرای بازی بدون خرید قانونی را قفل می‌کند. با این حساب کرک Dead Island 2 امروز منتشر نخواهد شد و باید دید آیا امپرس این بازی را کرک خواهد کرد یا از کنار آن می‌گذرد.

جزیره مرده 2 از طریق فروشگاه اپیک گیمز ارائه شده است. این فروشگاه اطلاعاتی در مورد قفل بازی ارائه نمی‌کند و تنها استیم به این نکته اشاره می‌کند. وب‌سایت‌هایی که بازی را در اختیار دارند، تصمیم به بررسی این اثر گرفتند. وب‌سایت DSO هنگام تست نسخه کامپیوتر با پردازنده AMD Ryzen 9 7950X3D به ارور مهمی دست پیدا کرد. آن‌ها در حال تست پردازنده‌های مختلف بودند و با ارور کرش بازی مواجه می‌شوند. پس از بررسی ارور متوجه می‌شوند که دنوو در بازی به کار رفته است و دلیل فشار روی پردازنده نیز این نرم‌افزار حفاظتی بوده است.

نکته دیگر، حجم فایل اجرایی بازی است. این فایل حدود 438 مگابایت حجم دارد و نشان می‌دهد که دنوو به کار رفته است. حجم فایل اجرایی بازی‌ها بدون این نرم‌افزار به‌مراتب کمتر از رقم مشاهده‌شده است، تنها بازی‌هایی که از این قفل استفاده می‌کنند، چنین حجمی دارند. فروشگاه اپیک گیمز تابه‌حال دنوو را به‌عنوان قفل بازی اعلام نکرده است. به نظر می‌رسد که این کار برای ترغیب گیمرها به خرید بازی انجام شده است. کاربران ردیت می‌گویند که تمامی بازی‌های تراز اول امسال قرار است از این قفل استفاده کنند و این مساله به یک عادت تبدیل شده است.

کرک دنوو Dead Island 2

آیا کرک Dead Island 2 منتشر می‌شود؟

کرک بازی Dead Island 2 توسط گروه‌های معمول ارائه نخواهد شد. باید منتظر ماند و دید آیا امپرس، برنامه‌ای برای انجام این کار دارد یا خیر. گفتنی است او مشغول کار روی کرک بازی Resident Evil 4 است و هنوز اشاره‌ای به زمان انتشار آن نکرده است. او به‌تازگی کرک نسخه کامل بازی Assassin’s Creed Valhalla را ارائه کرده است. استفاده از دنوو باعث شده تا کاربران ردیت نسبت به تصمیم‌ ناشران اعتراض کنند. عده‌ای می‌گویند که با توجه به وضعیت نابسامان نسخه کامپیوتر بازی‌ها، خرید کورکورانه بدترین کاری است که می‌توان انجام داد.

بازی جزیره مرده 2 طبق بررسی‌ها یکی از گرافیکی‌ترین عناوین موجود برای کامپیوتر است. جلوه‌های بصری بازی زیبا هستند و باید دید آیا مشکلی در اجرای بازی پدید خواهد آمد یا خیر؟ نظر شما چیست؟‌ آیا به دنبال تجربه Dead Island 2 بودید؟

منبع:‌ DsoGaming

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Demon

    مهمان

    اینم دنوو شد حالا بشینیم یکی کرک کنه?

    پاسخ دهید
  • KURD WARRIOR

    KURD WARRIOR

    مهمان

    شت به دنوو.

    پاسخ دهید