the last of us part II
یحیی رحیمی

گیم پلی بازی The Last of Us Part II در استریم فردای برنامه State of Play

یحیی رحیمی 6 خرداد 1399 بدون دیدگاه
1,503 بازدید

استودیو ناتی داگ و سونی اخیرا تریلر داستانی بازی The Last of Us Part II را منتشر کرده اند و بالاخره تاریخ عرضه بازی نیز مشخص شده است. حالا چند هفته تا رسیدن به آن روز فاصله داریم و به نظر می رسد که فردا نگاهی نزدیک به گیم پلی این بازی و ویژگی های مختلف آن خواهیم انداخت.

پلی استیشن امروز خبر از پخش یک استریم تازه از برنامه State of Play داده است و قرار است فردا چهارشنبه شاهد یک گیم پلی بالای 20 دقیقه از بازی The Last of Us Part II باشیم. اگر یادتان باشد هفته گذشته نیز چنین چیزی را در مورد بازی Ghost of Tsushima داشتیم و حالا قرار است چنین چیزی در مورد بازی لست آف آس 2 نیز تکرار شود.

در وب سایت پلی استیشن گفته شده است که State of Play جدید بالای بیست دقیقه زمان خواهد برد و حدود 8 دقیقه نیز از گیم پلی دیده نشده بازی The Last of Us Part 2 پخش خواهد شد. اگر دنبال تماشای این استریم هستید، باید گفت که فردا چهارشنبه ساعت 12 و نیم بامداد به وقت ایران، شاهد پخش این قسمت تازه خواهیم بود.

خود استودیو نیز در هفته های گذشته تکه های کوچکی از این بازی را در توییت های خود منتشر کرده است اما این کلیپ های کوتاه چیزی از گیم پلی بازی منتشر نکرده است و فردا قرار است شاهد پخش قسمت هایی دیده نشده از خود بازی باشیم که مدت هاست دنبال آن هستیم. این دومین قسمت از State of Play است که در چند ماه اخیر پخش شده است و هفته گذشته نیز چنین استریمی در مورد بازی گوست آف تسوشیما انجام گرفت.

شایعات حاکی از برگزاری رویدادهای تازه ای برای معرفی بیشتر کنسول PS5 و بازی های انحصاری در ماه های آینده دارد و باید منتظر خبرهای بیشتر بمانیم. جدا از آن می توانید نگاهی به کنسول PS4 Pro با باندل بازی The Last of Us Part 2 نیز بیندازید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.