Horizon Forbidden West
علی رحمانیان

بازی Horizon Forbidden West به‌احتمال زیاد امسال منتشر می‌شود

علی رحمانیان 6 اسفند 1399 بدون دیدگاه
1,030 بازدید

در زمان معرفی بازی Horizon Forbidden West، اعلام شد که این بازی در سال 2021 منتشر می‌شود ولی با توجه به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و اینکه به‌تازگی وارد نسل جدید کنسول‌ها شده‌ایم، خیلی‌ها به این فکر افتادند که ممکن است انتشار بازی به سال آینده موکول شود که البته خیلی دور از ذهن هم نبود چراکه انتشار خیلی از عنوان‌های امسال به تأخیر افتاده است. حال طبق توضیحاتی که آقای Jim Ryan می‌دهد، ساخت بازی Horizon Forbidden West دارد مراحل طبیعی خودش را طی می‌کند و به‌احتمال‌زیاد، طبق انتظار همین امسال منتشر خواهد شد.

در جریان مصاحبه‌ای که مدیرعامل پلی استیشن با مجله‌ی GQ انجام داده، وی اظهار کرده است که از نسبت به عرضه‌ی Horizon Forbidden West در سال 2021 احساس خوبی دارد و همه‌گیری ویروس کرونا مانع از فعالیت توسعه‌دهندگان نشده است. با‌این‌حال او اعتقاد دارد که در صورت لزوم، ایجاد تأخیر می‌تواند به بالا بردن کیفیت بازی کمک کند.

jim ryanدر این موضوع دو حالت وجود دارد: می‌توانید به تاریخ انتشاری که اعلام کردید وفادار باشید و بازی ناقص و مشکل‌داری را عرضه کنید، یا اینکه وقتی کاملا آماده شد آن را منتشر کنید. ما همیشه راه دوم را انتخاب می‌کنیم ولی با‌این‌حال توسعه‌دهندگان معروفی هم هستند که راه اول را پیشه گرفته‌اند. به‌ نظر من، با توجه به شرایط موجود که سازندگان مجبورند از راه دور روی بازی‌ها کار کنند، ما باید به آن‌ها فرصت کافی را بدهیم که بازی را به بهترین و بی‌نقص‌ترین شکل ممکن آماده‌ی انتشار کنند

همان‌طور که خواندید رایان در صحبت‌های خود و به‌صورت غیرمستقیم، کنایه‌ای هم به بازی Cyberpunk 2077 زد که استودیوی CD Projekt Red علی‌رغم آماده نبودن بازی، آن را دراختیار بازیکنان قرار داد. به‌هرحال اگر همه‌چیز طبق انتظار پیش برود، بازی Horizon Forbidden West در نیمه‌ی دوم سال 2021 عرضه خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.