the-last-of-us-part-2
یحیی رحیمی

بازی The Last of Us Part 2 طلایی شد؛ نظر کارگردان در مورد سریال تلویزیونی بازی

یحیی رحیمی 16 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
474 بازدید

بازی The Last of Us Part 2 اولین بار در سال 2016 معرفی شد و حالا استودیو ناتی داگ خبر از پایان روند توسعه بازی و طلایی شدن آن داده است. کارگردان بازی به نام نیل دراکمن در حساب اینستاگرام خود از طلایی شدن بازی و پایان ساخت آن گفته است. اگر با اصطلاح «طلایی شدن» آشنایی ندارید باید گفت که از امروز کار پرینت دیسک های بازی و انتشار آن به خرده فروش ها شروع شده است.

دراکمن در پیام ویدیویی خود گفته است که بعد از اتفاقات عجیب بالاخره روند توسعه بازی پایان یافته است و با توجه به اینکه تمام تیم ساخت بازی در منزل به کارشان ادامه می دهند، فرصت جشن گرفتن این رویداد بزرگ پیش نیامده است. معمولا استودیوها این روز مخصوص را جشن می گیرند و یک تصویر جمعی نیز از تمامی توسعه دهندگان که در ساخت بازی شرکت داشته اند منتشر می شود.

من فقط می خواهم از این لحظه استفاده کنم و به تمام تیم بازی که توانستند توسعه بزرگ ترین بازی که تا به حال ساخته ایم را به پایان برسانند تبریک بگویم.

مدتی پیش ساخت یک سریال تلویزیونی از بازی The Last of Us Part 2 توسط HBO تایید شد و قرار است که خود دراکمن وظیفه نویسندگی آن را برعهده داشته باشد. او دیروز در گفتگو با Fandom از ساخت این سریال صحبت کرده است. او گفته است که افراد زیادی در هالیوود دنبال ساخت فیلم یا سریالی از این بازی بوده اند و در این میان تنها Craig که وظیفه کارگردانی سریال را برعهده دارد به عنوان یک طرفدار به بازی نگاه کرده است و برای همین است که پیشنهاد ساخت سریال را قبول کرده است.

در سال 2014 اعلام شد که یک فیلم سینمایی از بازی The Last of Us با نویسندگی دارکمن و کارگردانی Sam Raimi ساخته خواهد شد که البته بعد از تاخیرهای متعدد خود دراکمن از لغو ساخت آن خبر داد. او همچنین ساخت یک فیلم از بازی را بی فایده تلقی کرده بود. حالا به نظر می رسد که هیجان زیادی برای این سریال داشته باشد:

من فکر می کنم که با فرمت اپیزودیک می توان این داستان را بهتر روایت کرد و نمی توان تجربه 16 ساعته را در 2 ساعت جمع بندی کرد. ما سه یا چهار فصل خواهیم ساخت و این طور می توانیم تمام داستان بازی را روایت کنیم.

بازی The Last of Us Part 2 در تاریخ 19 ژوئن میلادی روی PS4 عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.