یحیی رحیمی

حجم فضای خالی موردنیاز برای اجرای بازی Ghost of Tsushima اعلام شد

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
956 بازدید

تمامی بازی های امروز حجم بسیار زیادی را روی کنسول های بازی می گیرند و تقریبا با نصب چند بازی، دیگر جایی برای بازی های جدید پیدا نمی شود و متاسفانه باید با این موضوع خو بگیریم. در این میان بازی Ghost of Tsushima نیز حجم زیادی از فضای خالی را اشغال خواهد کرد اما باید هنوز نیازی به خالی کردن حافظه کنسول خود نخواهید داشت.

صفحه بازی Ghost of Tsushima در فروشگاه پلی استیشن آپدیت شده است و حالا حجم فایل نصبی بازی را می دانیم. برای نصب این بازی روی PS4 باید 50 GB فضای خالی داشته باشید و با توجه به حجم بازی های امروزه که از 100 گیگابایت نیز بالاتر رفته است، چنین حجمی کاملا منطقی و قابل قبول است. تنها به فایل نصب 100 گیگابایتی بازی The Last of Us Part 2 فکر کنید و تازه این بازی مانند Ghost of Tsushima جهان باز نیست.

به تازگی تریلر گیم پلی این بازی منتشر شده است و اطلاعات زیادی از آن دریافت کردیم. برای نمونه در مبارزه می توانید از سلاح های جانبی چون بمب های انفجاری و بمب های دودزا نیز استفاده کنید و مجبور نیستید که همیشه پاک و سالم بازی کنید. نکته مهم بازی نیز وجود سلاح های مختلف بود به نوعی که می توانید از چندین نوع سلاح در طول بازی استفاده کنید. در طول تریلر ما یک تیر و کمان را مشاهده کردیم و همچنین شمشیر سامورایی و انواع سلاح های فرعی و کوچک که هر کدامشان نوید یک هیجان واقعی را می دادند.

شخصی سازی بخش بزرگی از بازی Ghost of Tsushima است. بازی به شما اجازه پوشیدن لباس های مختلفی را می دهد و می توانید خود را به جای یک نینجا جا بزنید یا لباس سامورایی ها را بپوشید. همچنین احترام به آیین های مذهبی ژاپن هم بخشی از تجربه جذاب بازی است. استفاده از بخش فوتو مود بسیار مجهز و همچنین حالت سینمای سامورایی نیز قابل توجه بود. این بازی روز 27 تیر منتشر خواهد شد و تنها 50 گیگابایت فضای خالی داشته باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.